تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | smsdrive

سامانه پیامک کندو قادر است در یک ساعت، 10 میلیون پیامک ارسال کند. دو نکته را در این پیام باید رعایت کنید، یک اینکه چه محصولاتی قابلیت خرید دارند؟ و دیگری از چه مکانهایی می توانید خرید کنید. لطفا در پاسخ به اینگونه پیامها هوشیار باشید که دچار مشکل نشوید. این خط زیرمجموعه ای از شرکت مگفا می باشد، شما می توانید با این شرکت تماس بگیرید و ارسال کننده پیام را بیابید.

http://civil-architecture.ir

پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. عدم نمایش تبلیغ در گوگل ادز یکی از آن دسته مشکلاتی است که هر تبلیغ‌دهنده‌ای ممکن است با آن مواجه… پیامک‌ها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است.

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی :

پیامک‌های تبلیغاتی به مشتری مرتبط بوده و بسته به نیاز مخاطب ارسال شوند. در ابتدای متن پیامک میتوانید از نام برند استفاده کنید، سپس توضیحات را مختصر و مفید بنویسید و در آخر متن شماره تماس یا لینک وبسایت را درج کنید. در ساعاتی حوالی عصر یعنی ساعت 17 به بعد تا حدود 21 شب بهترین زمان برای تبلیغات پیامکی از طریق پنل پیامکی می باشد.

استراژی بازاریابی پیامکی یا sms marketing

شما با ورود به حساب مجله خبری اس ام اس درایوبری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را به طور کامل می‌خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است.

  • برای خوشامدگویی، یادآوری سبدخرید رها شده پیامی را ارسال نمایید که این جزئی از تبلیغات پیامکی باشد.
  • با استفاده از اس ام اس مارکتینگ و ارسال یادآوری به‌موقع، می‌دانید که مشتریان وقت ملاقات خود را فراموش نمی‌کنند.
  • اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابی بسیار مؤثرتر و کارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در طی چند سال اخیر داشته است.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.
  • مخاطبان شما باید خودشان بخواهند که چنین پیامک‌هایی را دریافت کنند، در غیر این صورت ارسال پیام‌های تبلیغاتی نه تنها تأثیر منفی بر روی برند تجاری شما دارد، بلکه هزینه‌ای اضافی را به شما متحمل می‌کند.
  • به کلماتی فکر کنید که می‌تواند تأثیر چشمگیری بر مخاطب شما بگذارد.

اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار می‌دهد. شما می‌توانید در پیامک تبلیغاتی خود لینک وب سایت یا شماره تماس خودتان را نیز درج کنید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه ارسال پیامک بهین پیام و روش های ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید با کارشناسان تلفنی ما در ارتباط باشید . در صورت هرگونه سوال و یا راهنمایی درباره‌ی نگارش متن پیامک تبلیغاتی و یا نحوه راه اندازی و خرید خطوط آن می توانید با سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس در تماس باشید و از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده نمایید. قم اس ام اسبه عنوان اولین فروشنده این دستگاه، این مهم را خاطر نشان می کند که این محصول نتیجه ۵ سال تجربه مستقیم این شرکت در حوزه ارتباط با مشتری وتبلیغاتاست. بازاریابی پیامکی براساس رضایت مخاطب انجام می‌گیرد، از طرفی کسب‌وکارها تلاش‌های زیادی را برای ایجاد لیست مخاطبان خود متحمل می‌شوند.