انتخاب روش ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب ، با توجه به روش هایی که در بالاتر معرفی کرده ایم . بهترین زمان برای ارسال پیامک، بستگی به کسب و کار، محصول و یا خدماتی دارد که تبلیغ برای آنها در نظر گرفته شده است. زمان بندی مناسب نه تنها درصد تعامل مشتری را افزایش داده، از واکنشهای منفی مشتری نیز جلوگیری میشود. سامانهی پیامکی قدرت ارسال پیامک انبوه را به کاربر میدهد و شما به وسیلهی این ایزار میتوانید پیامکهای ارسالی و دریافتی خود را مدیریت کرده و بسته به نیازتان از امکانات گستردهی این سامانه استفاده کنید.
محدودیت تعداد کاراکتر در بازاریابی پیامکی چقدر است؟
سعی کنید برای جذب مشتریان با پیامهای ساده، کوتاه و محاورهای با آنها ارتباط برقرار کنید. برای مثال در تصویر زیر، نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار دیجیاستایل را مشاهده میکنید که با استفاده از زبان محاورهای تلاش کرده تا ارتباط نزدیکی با مخاطب برقرار کند. شما از طریق پنل های پیامک تبلیغاتی میتوانید امکان گفتگو و دریافت پاسخ از کاربران را فعال کنید. در این صورت می توانید طی یک گفتگوی هدفمند کاربر را به سمت پایین قیف فروش هدایت و خدمت یا محصول خود را به فروش برسانید. فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های مختلف، امکانات گسترده ای را دراختیار مشترکین قرار می دهد و هرکدام از یک جنبه خاص پاسخگوی نیاز های مشتریان خواهند بود.
برای مثال؛ برای گروهی از افراد که در باشگاه یا سامانه شرکت یا فروشگاه شما ثبت نام کرده اند، این فرصت را دهید که زودتر از سایر افراد از تخفیفات و فروش های ویژه مطلع شوند. در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای تبلیغات اس ام اسی و نکاتی برای استفاده بهتر از آن آشنا کنیم. امیدواریم که به جواب سوالی که در ابتدای مقاله پرسیدیم رسیده باشید. نجوا با ارائه ۳ ابزار اس ام اس، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن در یک پنل یکپارچه، کار را برای کاربران خود بسیار ساده کرده و به شما اجازه میدهد از طریق یک پنل واحد، کمپینهای خود را اجرا و مدیریت کنید. همچنین میتوانید پیام خود را بهصورت انبوه از این پنل ارسال کنید. خدمات پیام کوتاه میتواند پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده میکند، برساند.
- یک متن خوب میتواند فرد را عاشق شما کند یا برعکس سریع شما را در دسته بلاکشدهها قرار دهد.
- محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاهتر میشود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات میتوانید در کوتاهترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید.
- پیام های صوتی به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس منطقه و کدپستی و همچنین بر اساس تفکیک سن و جنسیت نیز ارسال می شود .
- این نوع از بازاریابی سریعترین راه ممکن برای جلب توجه افراد به پیام شما است و برخلاف تماسهای بازاریابی که معمولا ناخواسته هستند، بازاریابی پیامکی چنین نیست.
- پیامکهای تبلیغاتی خود را نیز میتوانید با عناوین مختلف در قالب یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، شرکت در کمپین، مسابقه و یا به روزرسانیهایی که در خدمات و یا محصولات خود انجام دادید، ارسال کنید.
در مجله خبری اس ام اس درایو انبوه، در بخش ارسال های صنفی می توانید به تعدادی صنف از پیش تعیین شده پیامک ارسال کنید. فرض کنید که ارسال کننده با پیش شماره برای شما پیامک ارسال می کند، در اینترنت (اپراتور 50002) را جستجو کنید و از آن طریق استفاده کننده از خط را پیدا کنید. بسته به پیش شماره ای که برای شما پیامک ارسال می کند می توانید استفاده کننده آن خط را پیدا کنید. برای دریافت خدمات فوق در سریعترین زمان ممکن، با ارسال عدد 1 به شماره ، نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت نمایید. پس از ورود به سامانه، تمامی مراحل به صورت واضح به شما نمایش داده می شود. دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوعهای بسیار مهمی است که صاحب هر کسبوکاری باید بداند؛ زیرا نمیتوان تمام…
نکاتی مهم برای موفقیت تبلیغات انبوه پیامکی
حتی می توانید برای ثبت نام های جدید تخفیف ویژهای ارائه دهید تا آنها را تشویق کنید دوباره از شما خرید کنند. اگر فروشگاه فیزیکی دارید، از فرمهای کاغذی برای دریافت شماره تماس افراد بهره ببرید. همچنین میتوانید این کار را به صورت شفاهی نیز انجام دهید و خودتان شماره تماس آنها را در سیستم ثبت کنید.