تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | smsdrive

مجله خبری اس ام اس درایو اس ام اسی، سریع‌ترین راه برای جلب نظر مخاطبانی است که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند. می‌توانید در عرض چند دقیقه با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی، به گروهی فعال از افراد دسترسی پیدا کنید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این افراد پیامتان را بخوانند و به CTA شما عمل کنند. تبلیغات پیامکی چیست؟ تبلیغات پیامکی پیام های متنی هستند که برای دستیابی به اهداف برای گروهی از مخاطبان برای خرید محصول یا استفاده از خدمات شما استفاده می شود.

استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. برای این‌که برند خود را همواره در ذهن مشتریان نگه دارید، از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. به این طریق موارد مورد نیاز مخاطبان را به آن‌ها یادآوری می‌کنید. از مزایای بازاریابی پیامکی این است که به وسیله آن می‌توان پیام‌های حساس به زمان را برای مخاطب ارسال کرد.

http://civil-architecture.ir

این بازخوردها منبع ارزشمندی برای ارزیابی عملکرد شماست؛ و به کمک آن می‌توانید استراتژی بازاریابی پیامکی خود را اصلاح کنید. پنل اس ام اس فراپیامک اولین محصول نرم‌افزاری شرکت دانش بنیان فراداده می‌باشد که از سال 1386 شروع به فعالیت نموده است. شما می‌توانید با کمک شرکت فراپیامک اقدام به ایجاد مسابقات پیامکی، نظرسنجی ها، ارسال کدهای تخفیف و…. شروع و پایان در هر کاری بسیار مهم است توجه به شروع پیام و نحوه نگارش آن را عنوان کردیم اما پایان پیامک نیز مرحله بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید. اگر پیامک شما تا آخر خوانده شود، یعنی شما در معرفی و تبلیغات خود ۹۰درصد موفق عمل کرده اید. در این صورت است که مخاطب می‌تواند به شما، برند و کسب و کارتان اعتماد کند و در نهایت منجر به خرید و یا دریافت خدمات ازکسب‌وکار شما شود.

استراژی بازاریابی پیامکی یا sms marketing

سامانه پیامکی پیام رسان امکانات جامعی جهت ارسال پیامکهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی فراهم نموده و راه را برای ارتباط سازمان با مخاطبین خود هموارتر کرده است. اما لازم است بدانید که در کنار فاکتور هزینه، بررسی فاکتورهایی از قبیل کیفیت ارائه خدمات ارسال پیامک، مورد اطمینان بودن شرکت و خدمات جانبی آن مانند پشتیبانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بدیهی است که براوردهزینه ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نکته ای است که کاربران به آن توجه می نمایند.

خط اختصاصی بدون هزینه ثبت نام

مطمئن باشید که ساعت خواب شخص مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه آن هم از سوی یک فرستنده ناشناس است. درکل بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است اگرچه در برخی پیامکها ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .

  • این زمان بهترین و تاثیرگذارترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارهای تفریحی خواهد بود.
  • از طرف دیگر بیشتر افراد گوشی‌هایشان در دسترس است و مرتب آن را چک می‌کنند.
  • ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، باعث می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطب برسد.
  • برای مثال از عبارت‌های زیر می‌توانید در پیام خود به عنوان فراخوانی به اقدام استفاده کنید.
  • برای مثال در تصویر زیر، نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار دیجی‌استایل را مشاهده می‌کنید که با استفاده از زبان محاوره‌ای تلاش کرده تا ارتباط نزدیکی با مخاطب برقرار کند.
  • خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .