تبلیغات پیامکی چیست؟ چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ نوین | smsdrive

برخلاف خرید فضای تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها یا تبلیغات گوگل، هزینه ارسال پیام تبلیغاتی بسیار کم است. حتی اگر برای گروه بسیار بزرگی از مشتریان هم ارسال شود، باز هم مقرون‌به‌صرفه است و نرخ بازگشت سرمایه آن بالا است. در این روش از مشتریان خواسته می‌شود تا کلمه‌ای مشخص را به شماره یا کد کوتاهی ارسال کنند. این روش برای اشتراک سریع خبرنامه، برگزاری نظرسنجی و جمع‌آوری اطلاعات، کاربرد دارد. برای مثال از کاربر خواسته می‌شود برای شرکت در قرعه‌کشی عبارتی را به شماره‌ای پیامک کند.

پلتفرم‌های رسانه اجتماعی

پس از ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به بیش از +80 امکان جهت بازاریابی پیامکی و کمپین های تبلیغاتی خود دسترسی رایگان داشته باشید. یک فرصت مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، مناسبت های عمومی و اختصاصی است. شرکت‌هایی مانند مگفا و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمی‌بندند. به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انحام دهید.

  • درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید .
  • حقیقت این است که بازاریابی ایمیلی و پیامکی هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند.
  • اینگونه که ابتدا مخاطب هدف خودتان را شناخته و بعد اس ام اس تبلیغاتی مورد نظر را به آن دسته می فرستید.
  • شما میتوانید به محض رسیدن جنس های جدید در فروشگاه یک پیامک اطلاع رسانی به تمام افرادی که شماره ثبت کرده اند ارسال کنید .
  • استفاده از لینک‌های طولانی باعث می‌شود فضای تبلیغاتی شما با آن اشغال شود.
  • کسب‌و‌کارها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و از بهترین راه‌های جذب مخاطب و مشتری حضور در رتبه‌های بالای نتایج…

محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاه‌تر می‌شود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید. 85 درصد از مشتریان، اس ام اس را به تماس‌های تلفنی بازاریابان ترجیح می‌دهند. بهتر است بدانید بهترین راه حل این است که شما در پیامهای خود مشتری را با نام کوچک خطاب کنید تا حس نزدیکتری با برند شما داشته باشند. اما این ماهیت، نوع فعالیت و بودجه سازمان شماست که اولویت‌ها را مشخص می‌کند.

تاثیر رسانه های اجتماعی در سئو و بهینه سازی وب سایت

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید افرادی هستند که به آن ها پیامک ارسال می‌کنید. باید بدانید بازار هدف کسب‌وکار شما و مخاطبان آن چه کسانی هستند برای مثال ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات اداری برای کارمندان یک کار بیهوده خواهد بود. برای مثال در تصویر زیر نمونه ای از متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مشاهده می‌کنید که با قرار دادن لینک، مخاطبان را به خرید بلیط کنسرت تشویق می‌کند.

وب سرویس ارسال و دریافت پیامک

مجله خبری اس ام اس درایو نرخ باز شدن بسیار بالایی دارد، اما اگر پیام‌هایی را برای افرادی ارسال می‌کنید که به خدمات یا محصول شما نیازی ندارند، به شما کمکی نمی‌کند. کپشن‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی و مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی از دیگر مباحثی است که در این بخش مطرح می‌شود. تا اینجا می‌دانیم بازاریابی پیامکی چیست اما در ادامه نکاتی را برای شروع SMS مارکتینگ بیان می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها به حداکثر بهره‌وری در بازاریابی پیامکی برسید. نرخ باز شدن پیام‌های متنی بیشتر از ایمیل‌ها است و این نشان می‌دهد که پیامک‌ها به ندرت نادیده گرفته می‌شوند. ایمیل‌ها کمک می‌کنند تا پیام خود را به صورت جامع منتقل کنید اما پیام‌های متنی باید کوتاه باشند. تلفن‌های همراه سال‌هاست که در میان مردم هستند و بعید است تا سال‌ها وسیله‌ای جایگزین آن‌ها شود.

http://civil-architecture.ir