تبلیغات برای مخاطبان اشنایی با کسب و کار شما را ندارند ارسال نکنید. هر فردی که تبلیغات کسب و کار شما را دریافت می کند باید رضایت کامل داشته باشند تا بازدهی مناسبی داشته باشد. پس سعی کنید از تبلیغات پیامکی تنها برای مشتریان قبلی خود استفاده کنید. از طریق پیامک می توانید تبلیغات محصول یا برند کمپین ها اخبار به روزرسانی و … را برای مخاطبان و مشتریان خود ارسال نمایید. در این تبلیغات علاوه بر این که شما میتوانید پیشنهادات افراد را دریافت کنید، نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین نمائید و قادر به ردیابی لینک های اصلی که افراد بر روی آن کلیک خواهندکرد. در طول روز زمانهایی که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد.
پیام تبلیغاتی متنی :
نکته مجله خبری اس ام اس درایو این است که قانون هرزنامه ۲۰۰۳ بیان میکند فرستنده باید در همه پیامهای بازاریابی به وضوح مشخص باشد. برای این کار میتوانید از شناسه فرستنده مشخص بهره بگیرید یا در شروع پیام، نام کسبوکار خود را مشخص کنید. در این نوع بازاریابی پیامکی، شما پیام را برای تعداد زیادی مخاطب ارسال و آنها را از تخفیف یا محصول جدید خود باخبر میکنید. پس اجازه دهید تا خودشان برای بودن در یک کمپین پیامکی اعلام امادگی کنند.
محدودیت تعداد کاراکتر در بازاریابی پیامکی چقدر است؟
پیامک تبلیغاتی باید حداکثر 160 کاراکتر باشد و اگر بالای ۲۴۰ کاراکتر باشد، این خطر وجود دارد که پیامک در ۲ مرحله ارسال شود و درصورتیکه ترتیب ارسال صحیح نباشد، مخاطب دچار سردرگمی میشود. اگر فراخوانی به اقدام را فراموش کنید در واقع هدف SMS مارکتینگ را از دست دادهاید. برای مثال از عبارتهای زیر میتوانید در پیام خود به عنوان فراخوانی به اقدام استفاده کنید.
- توجه به زمان ارسال، نحوه ی شروع پیامک، پایان بندی، تعداد کارکتر موجود در پیامک، ایموجی های به کار رفته و محتوای آن و….
- همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند .
- کسبوکارهایی که از اس ام اس مارکتینگ بهره میگیرند به ۴ دسته زیر تقسیم میشوند.
تمام حقوق سایت متعلق به شرکت دانش بنیان نواندیشان مدیانام میباشد. صفحه های فرود( لندینگ پیج) را با دقت بررسی کنید، این صفحات باید کاملا کاربرپسند باشند تا از خروج و ریزش کاربران از سایت تا حد ممکن جلوگیری کند. در این ساعات خانواده ها در حال استراحت هستند و ممکن است پیامک شما بار و انرژی منفی برای آن ها داشته باشد. از این فرم میتوانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید. از این رو «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش آشنایی با تبلیغ نویسی Copywriting در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۴ درس کرده است که در ادامه سرفصلهای اصلی آن را توضیح میدهیم. استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است.
اما در این صورت باید اهداف تبلیغاتی، قبل از ارسال این پیامک ها، به صورت ویژه مشخص شوند؛ در غیر این صورت بازخورد قابل توجه و نتیجه تاثیرگذاری دریافت نمی شود. هدف از ارسال مجموعه پیامک های تبلیغاتی، ثابت نیست و برای مجموعه های مختلف و در شرایط متفاوت، تغییر می کند؛ به طور کلی سه هدف متفاوت را می توان برای پیامک های تبلیغاتی برشمرد. پنلی که از طریق شرکتهای زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را میدهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد. مردم احساس میکنند در صورت کلیک نکردن، چیز خوبی را از دست میدهند. این امر میتواند ترافیک بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد و فروش را افزایش دهد. همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود.
مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی :