ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، مهم ترین مزیت بازاریابی پیامکی است. گزارش گیری و مخاطبان هدفمند دو مزیت پیامک تبلیغاتی انبوه است که در پنل همیار اس ام اس در اختیار شماست. در پنل اس ام اس سرشمارهها به دو شاخه پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دستهبندی میشوند.
می توانید یک مجله خبری اس ام اس درایو متنی از تخفیفات ویژه و یک فرصت استثنایی را برای مشتریان خود ارسال کنید و فراخوان دهید که فرصت کمی برای بهره مندی از یک شرایط خاص را دارند بدین صورت کاری را که می خواهید انجام می دهند. پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید. مشتریان خود را به گروههای مختلف تقسیمبندی کنید و پیامکهای ارسالی را متناسب با آنها ارسال کنید. بهعنوان مثال، یک پیام تشکر یا خوشامدگویی برای گروههایی از مشتریان که بهتازگی ثبتنام کردهاند و با این کار میخواهید ارزش برند خود را به او ثابت کنید، ارسال کنید. همچنین میتوانید یا یک پیام اطلاعات فروش و تخفیف به گروهی که جزء مشتریان وفادار شما هستند و از قبل با شما آشنایی دارد، بفرستید.
در تبلیغات پیامکی وقت شناس باشید
بهعنوان مثال، اگر ایمیلی باز نشده باشد، sms تبلیغاتی میتواند این پیام را بر روی تلفن همراه ارسال کند. بازاریابی تلفن همراه به فروش بیشتر کمک میکند زیرا مردم بیشتر اوقات تلفن همراه خود را در دست دارند و زودتر متوجه پیامهای ارسالی و تبلیغاتی میشوند. بهتر است بدانید به طور کلی دو نوع پیامک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی وجود دارد که شما می توانید آن را پیاده سازی کرده و برای مخاطبان خود ارسال نمایید. پیامهای متنی تبلیغاتی و پیامهای متنی تعاملی می باشند در ادامه شرح می دهیم. روش های زیادی برای تبلیغات و معرفی خدامت و محصولات شما وجودا دارد .
- همانطور که گفتیم پیامهای متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان میرسد و خوانده میشود.
- بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین زمانِ تحویل پیامک به تلفنهای همراه کمتر از 10 ثانیه است.
- میتوانید در عرض چند دقیقه با راهاندازی کمپین تبلیغاتی، به گروهی فعال از افراد دسترسی پیدا کنید.
- از آنجایی که افراد هر روز توسط پیامهای تبلیغاتی از طریق کانالهای مختلف بمباران میشوند، در نوشتن پیامهای تبلیغاتی باید سادگی، جذابیت و شفافیت را رعایت کنیم.
- دقت کنید که فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد.
همچنین، بسیاری از کاربران به دلیل همین موضوع از اپراتور تلفن همراه خود خواستند که شماره آنها را در لیست سیاه پیامکهای تبلیغاتی قرار دهد تا دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند. سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، امکانات رایگان و فضای کاربری بهینه شده تجربه ی دلپذیری از یک پنل پیامکی را برای شما به دنبال خواهد داشت. همین که در مورد مزایایی که ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند برای تجارت شما رقم بزند، بدانید کافی است که برای استفاده از بازاریابی پیامکی مجاب شوید. همانطور که میدانید پیامک از طریق تلفن های هوشمند به سمع و نظر مخاطبین می رسد از طرفی هم امروزه استفاده از تلفن های همراه بسیار رایج و گسترده است. پس میتوان پیامک را یک شاهراه برای ایجاد تعامل میان مشتریان و تجارت خود دانست.
نکات مهم در استفاده از پیامک تبلیغاتی
حال بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی در روزهای تعطیل بین ساعات 9 الی 11 تا 12 ظهر است. در این زمان، عموما افراد از خواب بیدار شدند و فعالیتهای روزانه خود را شروع کردند و همچنین بین ساعات 18 الی 20 نیز ساعات مناسبی برای ارسال پیامک است. برای متن پیامک تبلیغاتی نیز سعی کنین از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
پیامک تبلیغاتی و هزینه ی ارسال آن