تبلیغات پیامکی و ارزش تبلیغی آن | smsdrive

شاید بگویید می توان از ایمیل در این جهت استفاده کرد اما بدانید که آمار نشان می دهد بازاریابی ایمیلی به دلیل نرخ پایین بازشدن در مقایسه با پیامک ها میزان موفقیت کمتری دارد. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این دو استراتژی (پیامک و ایمیل) به صورت موازی در کنارهم بالاترین بازدهی را دارد. شما می توانید از پیامک برای ارسال یک اعلان برای چک کردن ایمیل که حاوی یک پیام تبلیغاتی و طولانی است، استفاده کنید. این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی که بهارسال اس ام اس از طریق دکل بی تی اس مشهور است مختص اپراتور ایرانسل است. شما بواسطه این نوع از ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. کپی رایتینگ، یاهمان طراحی متن تبلیغ، در ارسال پیامک، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.

  • در این روش شما برای افراد زیادی اس ام اس ارسال می‌کنید که ممکن است مخاطب و مشتری هدف شما نباشند.
  • در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می‌رسد.
  • ایجاد راهی برای گفتگوی آسان می‌تواند به تعهد، دلبستگی، رفع ابهام و پاسخ به سؤالات احتمالی مخاطبان منجر شود.
  • پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید.

همچنین شما می‌توانید با ارائه‌ی کد تخفیف به مشتریان خود، بازدهی کمپین تبلیغات پیامکی خود را به خوبی اندازه گیری کنید. در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هم هزینه کمتری دارد و هم برای کسب و کارهای محلی خیلی خوب جواب می‌دهد. مثلاً تبلیغات محیطی اگرچه می‌تواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند اما معایبی مثل هزینه بسیار بالا و محدودیت در پوشش منطقه جغرافیایی را به همراه دارد. علاوه بر این شما نمی‌توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید؛ بنابراین چندان نمی‌توانید بر اساس رفتار آنها شیوه تبلیغاتی خود را کنترل کرده و معایب آن را برطرف کنید.

چگونه پنل پیامکی پیام رسان را تهیه کنیم ؟

صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند. با ارسال اس ‌ام ‌اس تبلیغاتی انبوه می‌توانید کالا، محصولات یا خدمات خود را در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی از مخاطبین معرفی کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی به پیامکی اطلاق می‌شود که به منظور معرفی محصولات یا خدمات ارسال می‌شود. صاحبان مشاغل‌، برند‌های تجاری و کسب‌ و‌ کارهای بزرگ برای ایجاد پل ارتباطی میان خود و مشتریانشان از سرویس پیامکی استفاده می‌کنند. پیامک یا تبلیغات اس ام اس ( تبلیغات پیامکی ) در کمترین زمان ممکن به دست مخاطب می‌رسد، خواندن آن وقت زیادی از مشتری یا مخاطب نمی‌گیرد و همه گوشی‌ها نیز از آن پشتیبانی می‌کنند. تمام این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا این ابزار ساده، تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌‎های شما برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار چیست؟

همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت . شما میتوانید توسط بانک شماره های رایگانی که در پنل اس ام اس در اختیارتان قرار میگیرد ، به آسانی به کل شماره های استان محل سکونت خودتان به صورت پیش شماره ، سن و جنسیت ، محله و … یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد.

پنل طلایی

هرچند بیشتر مجله خبری اس ام اس درایوها استفاده از بازاریابی ایمیلی را ترجیح می‌دهند. کسب‌وکارهایی که از اس ام اس مارکتینگ بهره می‌گیرند به ۴ دسته زیر تقسیم می‌شوند. اگر در پیامک تبلیغاتی خود قرار دادن فراخوانی به اقدام را فراموش کنید، مشتریان خود را برای برداشتن قدم‌های بعدی سردرگم می‌کنید. همه چیز را برای مشتریان شفاف کنید و چیزی را برای کشف کردن باقی نگذارید. برای آن‌ها دستورالعمل یا فراخوانی به اقدام قرار دهید تا از آن پیروی کنند. بازاریابی پیامکی برای شخصی‌سازی ارتباط شما با مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد.

http://civil-architecture.ir