تبلیغات پیامکی در شیراز ارسال پیامک تبلیغاتی دیجیتالیست | smsdrive

کد کوتاه شامل عددی با ۵ یا ۶ رقم است که برای هر کسب‌وکار مقدار مشخصی دارد و نشانه برند است. اگر قصد ندارید از کد کوتاه استفاده کنید، بهره‌گیری از پاسخگوی خودکار توصیه می‌شود. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه ارسال نیز از داخل خود سامانه، تیکت درج نمایید تا همکاران ما بلافاصله پاسخ شما را بدهند. شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید.

ما در این قسمت یک ابزار محاسبه گر برای شما تهیه نموده ایم تا با استفاده از آن بتوانید بهترین تعرفه برای ارسال پیامک را پیدا کنید . اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز برای مخاطب پیامک بزنید، ممکن است باعث عصبی شدن یا اذیت کاربر شود. اگر تمایل دارید تا مخاطبان خود را به بخشی از سایت و یا صفحات خود هدایت کنید، باید به لینکی که در پیامک خود قرار می‌دهید توجه نمایید.

ارسال پیامک از فایل اکسل

این شرکت‌ها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. هدف شرکت‌های زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکت‌ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت ایده پردازان می‌باشد. شرکت‌هایی مانند ایده پردازان الکترونیک با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام می‌دهند.

  • پس از ثبت نام در پیام رسان شما صاحب یک پنل اس ام اس رایگان + خط اختصاصی 5000 هدیه + پنل پیام صوتی می شوید .
  • به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انحام دهید.
  • مثلاٌ پیام‌ها را بر اساس اطلاعاتی که از مشتریان خود نظیر نام، شغل، علاقه و میزان تحصیلات دارید، بفرستید.
  • از حاشیه رفتن در متن پیامک خودداری کنید چون با توجه به محدودیت کارکتر در ارسال پیامک نسبت به سایر روش‌های تبلیغات باید به صورت مستقیم و صریحا مطلب خود را منتقل نمایید.
  • متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار باید خلاصه، حاوی فراخوانی به اقدام و ارسال‌کننده آن مشخص باشد.

مانند بسیاری از روش‌های بازاریابی، پیامک هم می‌تواند روشی برای ارتباط دوطرفه بین کسب‌وکار و مشتری باشد. پیام کوتاه دامنه وسیع‌تری دارد و به صورت آنی است، بنابراین کانالی قدرتمند برای تعامل دوطرفه با مشتریان است. این موضوع به خصوص در مناطقی با اینترنت ضعیف، بیشتر مشاهده می‌شود. استفاده از لینک‌های طولانی باعث می‌شود فضای تبلیغاتی شما با آن اشغال شود. برای مثال در تصویر زیر بخش زیادی از تعداد کاراکترهای پیامک توسط لینک طولانی اشغال شده‌ است. براساس آمار درصورتی که کسب‌وکار خود را در پیام ارسالی مشخص کنید، ۵۰ درصد مشتریان به احتمال زیاد به آن واکنش نشان خواهند داد.

خط اختصاصی رایگان

قم مجله خبری اس ام اس درایو ام اس یک سامانه پیام کوتاه است که با ارائه پنل اس ام اس ، تبلیغات پیامکی شمارا به بهترین نحو احسن و بازدهی بالا انجام می دهد. شاید روزهایی بود که شما می‌توانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به بانک‌های شماره متنوع دسترسی داشته باشید (هنوز هم می‌توانید!)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد. در حال حاضر تعداد پیامک‌های تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است.

http://civil-architecture.ir