تبلیغات پیامکی برای مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو

[کل: ۰ میانگین: ۰]



منبع دعوت به شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌های وفاداری مشتری

افزودن بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما می‌تواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری کسب کند. ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگانی که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانه‌های اجتماعی داشته‌اند، در آینده به عنوان مشتری بالقوه عمل کرده‌اند. شما می‌توانید از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال کردن شما در شبکه‌های اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا می‌کنند و می‌توانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا با شما تجارت نمایند. پیام‌های متنی جمع آوری نظرات را برای صاحبان کسب و کار آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

وقتی مشتری قراری را رزرو می‌کند، می‌توانید به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامه‌ریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، می‌تواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها می‌توانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت شما و مشتریانتان می‌شود.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

ارائه درخواست بررسی

تعمیرگاه‌های خودرو به‌ طور مداوم در طول روز چندین قرار ملاقات را رزرو می‌کنند، پس می‌توانند از پیامک برای کمک به مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات خود به مشتریان استفاده کنند. مکانیکی‌های مستقل نیز دوش به دوش با زنجیره‌های بزرگ و نمایندگی‌های خدمات سرویس خودرو رقابت می‌کنند. این بدان معناست که تعمیرگاه‌های خودرو باید راهی پیدا کنند تا در میان رقبا خودی نشان دهند.

مطالعات نشان می‌دهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر می‌شوند. بازاریابی کسب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامه‌های وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه اکثر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، می‌توانید برای حفظ مشتریان پاداش‌های ویژه‌ای ارائه دهید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

نکات مشاوره خودرو

با ارسال مشاوره رایگان خودرو از مشتریان خود دعوت کنید تا برای دریافت پیامک در کسب و کار شما ثبت نام کنند. مشتریان همچنان در کسب و کارهایی مشترک می‌مانند که اطلاعات ارزشمند و قابل دسترسی را برای آنها ارسال می‌کنند. فهرستی از نکات سریع را در نظر بگیرید که می‌توانید هر دو هفته یک بار برای ارسال به لیست بازاریابی پیامکی خود برنامه ریزی کنید تا کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

ارائه درخواست بررسی

ارائه درخواست ارجاع

یک لینک نظرسنجی از طریق پیامک ارسال کنید یا یک نظرسنجی پیام متنی برای جمع آوری بازخورد ایجاد نمایید. بازاریابی پیامکی همچنین دسترسی مشتریان را در صورت داشتن سؤال در مورد خدمات خود آسان‌تر می‌کند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای کسب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان می‌دهد که برای شما مهم هستند. همچنین می‌توانید از پیام‌های تشکر برای یادآوری قرار ملاقات‌های آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

جمع‌بندی

با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب کردن ده‌ها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت کردن با تلفن همراه یا سرمایه‌گذاری کلان برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک می‌تواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه می‌دهیم.

ارسال یادآوری خدمات

ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی کسب‌وکار تعمیر خودروست. در حالی که اکثر صاحبان خودرو می‌دانند که باید با بررسی‌های منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات می‌تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زمانی به خدمات نیاز دارند.

رانندگان جوان‌تر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماس‌های تلفنی و ایمیل ترجیح می‌دهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، می‌توانید با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.

همچنین مکانیک‌ها می‌دانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زمانی که صرف کار نکردن روی خودروها می‌شود، می‌تواند برای کسب  کار شما مضر باشد. مشتریانی که دیر می‌آیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمی‌شوند، سود شما را کاهش می‌دهند و فرصت‌های قرار ملاقاتی را می‌گیرند که می‌توانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.

امتیاز به این مطلب

با ایجاد یک برنامه ارجاع برای کسب‌و‌کار خود، از قدرت تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسب‌وکار شما معرفی کنند، می‌توانند پاداش‌هایی مانند خدمات اضافی رایگان و تخفیف‌های ویژه دریافت نمایند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام  [نام]، امیدواریم از لاستیک‌های جدید خود از [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید! این لینک را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و زمانی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، ۱۰ درصد تخفیف در خدمات بعدی خود دریافت خواهید کرد: [لینک]
  • سلام [نام]، از شما سپاسگزاریم که مشتری جدیدی را به [نام تعمیرگاه خودرو] ارجاع دادید! به نشانه قدردانی ما، ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای تعویض روغن بعدی شما وجود دارد: [لینک ملاقات]

دعوت به شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات پیامکی برای مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو

تشکر از مشتریان