تبلیغات هدفمند Targeted advertising چیست؟ مهدی عراقی | smsdrive

هدف گذاری جغرافیایی شامل ارائه تبلیغات به یک بازار خاص بر اساس موقعیت جغرافیایی خریداران بالقوه است. با توجه به موقعیت‌های جهانی، یک شهر، ایالت یا کشور اغلب می‌تواند بازار خاصی برای برخی از محصولات یا خدمات در یک زمان خاص باشد. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، تبلیغات را در کنار صفحه قرار می‌دهند. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. هنگامی که شخصی کالایی را در وب سایت مشاهده می‌کند، مرورگر وی اطلاعاتی را که به دنبال آن است به شبکه‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند.

مرحله ۳: مخاطب خود را مشخص کنید

این نوع تبلیغات هدف‌گذاری همچنین برای برندهایی که محصولی وابسته به مکانی خاص را می‌فروشند یا برای تبلیغ‌کنندگانی که خدماتی را در یک مکان خاص بازاریابی می‌کنند مفید است. برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید یک کمپین در یک شبکه تبلیغاتی راه‌اندازی کنید. این شبکه‌ها تبلیغات را بر اساس داده‌های کاربران، جمعیت‌شناسی، سابقه خرید یا رفتار نشان می‌دهند.

  • بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل عدم استفاده صحیح از اصول تبلیغات هزینه­های بسیاری زیادی را برای آن پرداخت می‌کنند و از طرفی دیگر بازدهی مناسبی نیز عایدشان نمی‌شود.
  • تبلیغات هدفمند اینترنتی، موضوعی جذاب و کاربردی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که قصد داریم در این مقاله از آکادمی کاپریلا به آن بپردازیم.
  • ابزارهایی برای پیشگیری از کلاهبرداری تبلیغاتی وجود دارد، از جمله AppsFlyer ،Adjust و Perform.
  • مانند زمانی که کاله برای بار چند دهم، بستنی شکلاتی خود را تبلیغ می کند.
  • بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی تبلیغات اصولی نیز بخش های مهم تبلیغات هدفمند محسوب می‌شوند.
  • در اجرای کمپین تبلیغاتی و در تمام مراحل آن شما می‌توانید از مشاوره و راهنمایی همکاران ما در جریان بهره‌مند شوید.

تبلیغ هدفمند برای بسیاری از کسب و کارها مهم است زیرا باعث افزایش دید برند و میزان تعامل با مصرف کنندگان می شود. برخلاف سایر تبلیغات دیجیتال، متخصصان تبلیغات به صورت استراتژیک تبلیغ هدفمند را در سایت های خاصی قرار می دهند و آنها را برای مجموعه خاصی از مصرف کنندگان بر اساس داده های رفتاری گذشته آنها طراحی می کنند. تجزیه‌وتحلیل ترافیک در اینترنت به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان را بر اساس علایق، مکان و معیارهای دیگر تقسیم کنید.

همانطور که در طول مجله خبری اس ام اس درایو نیز اشاره کردیم تبلیغات باید اصولی و استاندارد باشد تا به نتیجه دلخواه برسد. برای این که بهترین بازخورد را داشته باشید باید به تبلیغات به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت که در صورت موفقیت چندین برابر سود به همراه دارد. برای اینکه بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید می‌توانید وبینار زیر را تماشا کنید یا ادامه‌ی مقاله را بخوانید.

با ترفندی جادویی از پیام های خود در تلگرام پرینت بگیرید + آموزش

با استفاده از تبلیغات هدفمند در تمامی زمینه‌ها بودجه‌بندی لازم را انجام می‌دهید تا دقیقاً بدانید که در هر بخش تا چه حدی می‌توانید از منابعتان استفاده کنید و بدین ترتیب احتمال پیروزی خودتان را تا حد زیادی افزایش می‌دهید. نویسندگی در سطح وب رو به عنوان کاربری که برای رفع نیاز جستجو کرده یاد گرفتم. همیشه قصد کاربر از جستجو رو در نظر گرفتم و تلاش کردم تا نیاز فردی که وارد مقاله میشه رو برطرف کنم. با مطالعه و پشتکار سعی دارم که وبلاگ جی ادز بیشتر از گذشته برای مخاطبان راضی کننده باشد. کارشناسان با تجربه جی ادز به شما کمک می‌کنند تبلیغات متنی خود را کاملا هدفمند ایجاد کنید.

http://civil-architecture.ir