مجله خبری اس ام اس درایو پزشکی وجایگاه آن در بهداشت امروز در زندگی امروزی شکل مصرف تجهیزات پزشکی به طور چشمگیری تغییر کرده است؛ یعنی اگر پزشک یا هر … در این ویکیپدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و همتراز با عنوان مقاله قرار دارند. پس از اینکه تصمیم گرفتید از چه موضوعی در تبلیغ استفاده کنید، مشخص کنید پیام و منبع آن دارای چه ویژگیهایی باشد.
- از آنجایی که نمیتوان یک تنه همه کارهای مربوط به یک کسب و کار از تولید تا بازاریابی و فروش را پیش برد، بهتر است که برای انجام بیعیب و نقص تبلیغات حتماً از شرکتهای خدماتی تبلیغاتی با تخصص و تجربه بالا استفاده کنید.
- حتما نظر خود را در مورد این مطلب در کامنتها بنویسید و از ایدههای جذابتان بگویید.
- تصویر زیر نمونهای از کمپین استوری تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راهاندازی کنید.
در عوض، بازاریابان شروع به متنوع کردن کانالهای تبلیغاتی خود کردهاند که به معنای برگشتن به رسانههایی مانند تلویزیون و پست مستقیم هست. منطق پشت تبلیغات هدفمند این است که هرچه بیشتر در مورد شما بدانم، بهتر میتوانم چیزی به شما بفروشم. مثلا برخی کاربرها دوست دارند آخر شب خرید کنند، پس تبلیغات را آخر شب به آنها نمایش میدهند. یا برخی کاربران دوست دارند ابتدا در مورد برخی محصولات تحقیق کنند و بعد خرید کنند، مارکترها میتوانند این فرایند را مشخص کنند و خودشان را در فرایند تحقیق به کاربران نمایش دهند. شاید کمی وحشتناک به نظر برسد اما معمولا هر کاری که ما و سایر کاربران در دنیای اینترنت انجام میدهیم توسط کمپانیهای بزرگ برای مقاصد تبلیغاتی رصد میشود.
شخصیت خریدار یا (Buyer Persona) چیست؟
یکی دیگر از نیازهای کسب و کار که در گرو استفاده صحیح از تبلیغ شکل میگیرد، برندسازی است. تبلیغات هدفمند ضمن معرفی کسب و کار و برند شما، شخصیت و هویت قدرتمند از آن نشان می دهد. به این ترتیب میتوان تبلیغات اصولی را لازمه تاثیرگذار بودن بازاریابی دانست. در تبلیغات هدفمند میتوان به طور دقیق کمپینهای تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج به دست آمده را در طی زمان مشاهده کنید.
این نوع تبلیغ هدفمند بر ویژگی های مخاطب، سن، جنسیت، حقوق، ملیت و موارد دیگر تمرکز دارد. این کار می تواند برای شما مفید باشد زیرا ممکن است منجر به فروش بیشتر شده یا به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خاص خود کمک کند. ما در جی ادز همراه با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همه جانبه، به آموزش مشتریان نیز معتقدیم و سعی میکنیم تجربیات و تخصص خود را با آنان به اشتراک بگذاریم. به عنوان مثال، نمایه فیسبوک هر شخص شامل اطلاعات بیوگرافی خاصی است که تبلیغکنندگان دوست دارند بدانند. مثلاً یک پروفایل مربوط به کاربر زنی جوان و تحصیل کرده آموزشگاه هنر است که در یک شهر بزرگ زندگی میکند. علاوه بر آن، توسط موتورهای جستجو دیگری مانند بینگ نیز انجام شده و نرخ تبدیل مناسبی را ثبت کرده اند.
وقتی تبلیغات را در این بستر به صورت هدفمند اجرا کرد، بدون شک این تبلیغات، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. برای اجرای کمپینهای تبلیغات آنلاین هدفگذاری شده باید در شبکههای تبلیغاتی مانند کاپریلا، یک کمپین تنظیم کنید. این شبکهها، تبلیغات شما را بر اساس اطلاعاتی که از کاربران دارند و تنظیمات هدفمند دلخواه شما، به کاربران نمایش میدهند. تجربهاندوزی از کمپینها و تبلیغات قبلی و بهکارگیری اطلاعات و تحلیل آنها کمک میکند تا در تبلیغات بعدی خود هدفمندتر باشید و بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را پوشش دهید. آمار و اطلاعات به شما کمک میکند رفتار مخاطبان هدف را در کمپینهای قبل بررسی کنید و در برنامههای جدید خود براساس موارد واقعیتر سراغ آنها بروید. ارزش کلاهبرداری تبلیغاتی آنلاین در سال 1996، 30 میلیون دلار بود.