در تبلیغات هدفمند، محتوای تبلیغ با بستری که در آن منتشر میشود از نظر موضوعی همخوانی دارد و همین امر، خود تاثیرگذاری آن را بیشتر میکند. این اتفاق، تجربهای یکپارچه برای مشتریان ایجاد میکند و محصولات و خدمات شما با علاقه مشتریان همخوانی خواهد داشت. استوری اینستاگرام بخش پربازدیدی محسوب میشود که روزانه افراد بسیاری با آن درگیر میشوند.
به این ترتیب تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری بروی جامعه هدف خواهد داشت. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند.
- یا مثلا اگر سابقه جستجوی شما در یک موتور جستجو مانند گوگل حاوی عباراتی مانند بررسی گوشیهای هوشمند یا آخرین فناوری تلفن همراه باشد، ممکن است برای شما تبلیغاتی برای گوشیهای هوشمند جدید ارسال کنند.
- یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخشبندی بازار یا Market Segmentation است.
- هدفگذاری جغرافیایی بهسادگی تبلیغات را برای کاربران بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها منتشر میکند.
- در سال ۲۰۱۰، IBM نرم افزاری را توسعه داد که با جمعآوری اطلاعات از تلفن و کارتهای اعتباری، تبلیغات را بر اساس آنچه در گذشته خریداری کردهاید به شما نمایش دهد.
به این صورت میتوان در همان نقاط تبلیغات و محتوای مرتبط با آن مخاطبین را در همان سایتها منتشر کرد. با این تست میتوانید متغیرهای موثر در نتیجهبخشی کمپین را تست کرده و بهترین حالت هر متغیر را پیدا کنید. این مقاله را بخوانید تا با رسانههای تبلیغاتی مختلف و کاربرد آنها آشنا شوید.
چگونه میتوانم جلوی نمایش تبلیغات هدفمند را بگیرم؟
مجله خبری اس ام اس درایو بودن آن به این دلیل است که با توجه به متنی که افراد جستجو کرده اند، نمایش داده میشوند. میتوانید با کارشناسان جی ادز تماس بگیرید و به راحتی تبلیغات هدفمند خود را در گوگل اجرا کنید. عموما با روش های مختلفی مانند کمپین سرچ، ریمارکتینگ و … میتوان آگهی هدفمندی در موتور جستجو ایجاد کرد. توصیه میکنیم با تبلیغ هدفمند آشنا شوید؛ چون میتواند تاثیر بسیاری در رشد کسب و کار شما داشته باشد. همچنین، پلتفرمهای تبلیغاتی دادههای شمارا از پروفایلهای شبکههای اجتماعی دریافت میکنند.
تغییر تنظیمات حریم خصوصی گوگل برای جمعآوری داده
هر چقدر آگهی دهندگان در مورد شما بیشتر بدانند، در مورد عادات خرید شما بیشتر میفهمند. تبلیغکنندگان هر آنچه را که بتوانند بفروشند، نگهداری کرده و از آن استفاده میکنند. در این شرایط بهتر است آگهی متنی خود را به کلمات خاصی محدود کنید. به عنوان مثال، میتوانید عباراتی همچون “خرید بلیط اسکی” – “خرید بلیط اسکی آنلاین” را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، اگر کلمه ای را در موتور جستجو سرچ کنید، آگهی های هدفمندی با توجه به جستجو انجام شده، نمایش داده میشود. این شبکه اجتماعی بر اساس Status اکانت شما، آگهی های هدفمند خود را اجرا میکند.