تبلیغات هدفمند گروه تبلیغاتی مثلث | smsdrive

تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات شخصی‌سازی شده است که دیتای رفتاری هم شامل آن‌ها می‌شود. مثلا می‌توانید تبلیغات‌تان را به کسانی نمایش دهید که در یک ماه اخیر از یک صفحه بخصوص در سایت شما دیدن کرده‌اند یا مثلا به کاربرانی نمایش دهید که سبد خریدشان را پر کرده‌اند و آن را رها کرده‌اند. این رفتارهای کاربران و عادات خرید آن‌ها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است. در دنیای کسب‌وکار تمامی منابع ما محدود هستند و ما نمی‌توانیم تبلیغاتمان را بدون داشتن هدف مشخصی روبه‌جلو حرکت دهیم. درصورتی‌که مخاطبان هدفتان را به‌صورت صحیح نشناسید و در جهت رفع نیازها و جلب رضایتشان قرار نگیرید، هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت و روزبه‌روز به‌سوی پسرفت می‌روید. انتظاری که همه ما از تبلیغات داریم این است که در کنار منابعی که در این راه مصرف می کنیم، به بالاترین سطح از نتیجه و ثمربخشی، دست پیدا کنیم.

تبلیغات کمک به برندسازی

با این کار طرفداران آن‌ها به واسطه اعتمادی که به اینفلوئنسر خود دارند به راحتی از شما خرید خواهند کرد. چون شما می‌توانید مخاطبان ایده‌آل‌تان را هدفگذاری کنید و روی آن‌ها تمرکز کنید. مثلا اگر لوازم کوهنوردی می‌فروشید می‌توانید کاربرانی را تارگت کنید که به کوه و طبیعت‌‌گردی علاقه دارند و در نتیجه بیشتر در دیدرس این مخاطبان باشید.

اگر تعداد خاصی از دوستان شما این تبلیغ را بپسندند، امکان دارد آن آگهی در Feed اصلی فیس‌بوک شما نمایش داده شود. کوکی قطعه کوچکی از کد است که به شبکه‌های تبلیغاتی و سایت‌ها امکان می‌دهد اطلاعاتی را که شخص مشاهده کرده به اشتراک بگذارند. شخصی‌سازی خریدهای تکراری را افزایش می‌دهد، به‌طوری‌که ۴۴ درصد از مشتریان با شخصی‌سازی تبلیغات به خریداران تکراری تبدیل می‌شوند. تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی های خاص، منافع و ترجیحات مصرف کننده متمرکز است. تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

  • به تنظیمات حریم خصوصی مرورگر وب خود بروید، سپس کوکی های خود را حذف کرده و از وب سایت‌ها بخواهید که شما را ردیابی نکنند.
  • در این مقاله به چند سوال مهم و اساسی درباره تبلیغات پاسخ خواهیم داد.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • در تبلیغات هدفمند، به جای اینکه محتواهای تبلیغاتی را در هر جایی از سطح وب و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید، آن را در مکان‌هایی قرار می‌دهید که می‌دانید مخاطبان و مشتریان هدف شما (یا مشتریان هدف یک محصول خاص از برند شما) در آنجا حضور دارند.
  • خوبی این روش این است که تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید که به آن علاقه‌مند هستید؛ و درصد بیشتری احتمال دارد که آنها را خریداری کنید.

این یعنی شما به تبلیغ‌کنندگان اجازه نمی‌دهید اطلاعاتی بیش از آنچه خودتان می‌خواهید درباره شما داشته باشند. در سال ۲۰۱۰، IBM نرم افزاری را توسعه داد که با جمع‌آوری اطلاعات از تلفن و کارت‌های اعتباری، تبلیغات را بر اساس آنچه در گذشته خریداری کرده‌اید به شما نمایش دهد. YouData مستقر در هوستون برنامه‌ تبلیغاتی را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا برای مشاهده تبلیغات امکان انتخاب داشته باشند.

با ترفندی جادویی از پیام های خود در تلگرام پرینت بگیرید + آموزش

کوکی‌ها فایل‌های کوچکی هستند که مجله خبری اس ام اس درایو مربوط به اقدامات یا خریدهای شما در محل را ذخیره می‌کنند. شکل‌های سنتی تبلیغات، از جمله بیلبوردها، روزنامه‌ها، مجلات و کانال‌های رادیویی، به تدریج با تبلیغات آنلاین جایگزین می‌شوند. فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات اخیراً متحول شده‌است که منجر به تبلیغات هدفمند در تمام فناوری‌های ICT مانند وب، IPTV و محیط‌های موبایل شده‌است. در تبلیغات نسل بعدی، اهمیت تبلیغات هدفمند به شدت افزایش خواهد یافت، زیرا در کانال‌های متعدد ICT به‌طور منسجم پخش می‌شود. به این ترتیب می‌توانیم در نقاطی که مخاطبین شما بیشترین حضور را دارند تبلیغات هدفمند خود را نمایش دهیم. در تبلیغات هدفمند، معیارهای تقسیم بندی بازار شامل موارد زیر است که باعث دقیق تر شدن مخاطبین هدف شما می‌گردد.

http://civil-architecture.ir