تبلیغات هدفمند چیست کجا و چگونه تبلیغ کنیم ؟ یکتانت | smsdrive

در تبلیغات هدفمند، محتوای تبلیغ با بستری که در آن منتشر می‌شود از نظر موضوعی همخوانی دارد و همین امر، خود تاثیرگذاری آن را بیشتر می‌کند. این اتفاق، تجربه‌ای یکپارچه برای مشتریان ایجاد می‌کند و محصولات و خدمات شما با علاقه مشتریان همخوانی خواهد داشت. استوری اینستاگرام بخش پربازدیدی محسوب می‌شود که روزانه افراد بسیاری با آن درگیر می‌شوند.

هزینه کمتر

اگر تعداد خاصی از دوستان شما این تبلیغ را بپسندند، امکان دارد آن آگهی در Feed اصلی فیس‌بوک شما نمایش داده شود. کوکی قطعه کوچکی از کد است که به شبکه‌های تبلیغاتی و سایت‌ها امکان می‌دهد اطلاعاتی را که شخص مشاهده کرده به اشتراک بگذارند. شخصی‌سازی خریدهای تکراری را افزایش می‌دهد، به‌طوری‌که ۴۴ درصد از مشتریان با شخصی‌سازی تبلیغات به خریداران تکراری تبدیل می‌شوند. تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی های خاص، منافع و ترجیحات مصرف کننده متمرکز است. تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

  • با اجرای تبلیغات هدفمند و ارائه آن به مشتریان علاقه‌مند، نرخ تبدیل را بالا می‌برید و در نهایت، شاهد افزایش فروش و درآمد خود خواهید بود.
  • شخصی‌سازی در بازاریابی دیجیتال می‌تواند درآمد را تا ۱۵ درصد افزایش دهد.
  • تبلیغ گفتاری بین دوستان و آشنایان از مهم ترین نوع تبلیغات می باشد.
  • از آن‌جایی که بودجه‌های تبلیغاتی محدود هستند و از سوی دیگر با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دنیای دیجیتال مارکتینگ در فضای آنلاین دارد، به خوبی می‌توانید تبلیغات خود را هوشمند و هدفمند کنید و خروجی خوبی بگیرید.
  • مدیا اد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین ایرانی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تبلیغات خود را در فضای وب‌سایت‌های مختلف نمایش دهند، مخاطبان هدف خود را جذب کنند و در نهایت، نرخ تبدیل خود را بهبود دهند.

به‌ این صورت می‌توان در همان نقاط تبلیغات و محتوای مرتبط با آن مخاطبین را در همان سایت‌ها منتشر کرد. با این تست می‌توانید متغیرهای موثر در نتیجه‌بخشی کمپین را تست کرده و بهترین حالت هر متغیر را پیدا کنید. این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

مجله خبری اس ام اس درایو هدفمند نوعی از تبلیغات شخصی‌سازی شده است که دیتای رفتاری هم شامل آن‌ها می‌شود. مثلا می‌توانید تبلیغات‌تان را به کسانی نمایش دهید که در یک ماه اخیر از یک صفحه بخصوص در سایت شما دیدن کرده‌اند یا مثلا به کاربرانی نمایش دهید که سبد خریدشان را پر کرده‌اند و آن را رها کرده‌اند. این رفتارهای کاربران و عادات خرید آن‌ها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است. در دنیای کسب‌وکار تمامی منابع ما محدود هستند و ما نمی‌توانیم تبلیغاتمان را بدون داشتن هدف مشخصی روبه‌جلو حرکت دهیم. درصورتی‌که مخاطبان هدفتان را به‌صورت صحیح نشناسید و در جهت رفع نیازها و جلب رضایتشان قرار نگیرید، هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت و روزبه‌روز به‌سوی پسرفت می‌روید. انتظاری که همه ما از تبلیغات داریم این است که در کنار منابعی که در این راه مصرف می کنیم، به بالاترین سطح از نتیجه و ثمربخشی، دست پیدا کنیم.

http://civil-architecture.irهر چقدر آگهی دهندگان در مورد شما بیشتر بدانند، در مورد عادات خرید شما بیشتر می‌فهمند. تبلیغ‌کنندگان هر آنچه را که بتوانند بفروشند، نگهداری کرده و از آن استفاده می‌کنند. در این شرایط بهتر است آگهی متنی خود را به کلمات خاصی محدود کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عباراتی همچون “خرید بلیط اسکی” – “خرید بلیط اسکی آنلاین” را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، اگر کلمه ای را در موتور جستجو سرچ کنید، آگهی های هدفمندی با توجه به جستجو انجام شده، نمایش داده می‌شود. این شبکه اجتماعی بر اساس Status اکانت شما، آگهی های هدفمند خود را اجرا می‌کند.

انواع تبلیغات هدفمند