استفاده از آلمان های مهم در بخش های گوناگون بازار باعث میشود تا بازار هدف بتواند انتظارات مشتری را مشخص نماید. پس از ساخت کمپین بازدیدی داخل پلتفرم جریان، تبلیغ شما برای تعداد بالایی از رسانهها با موضوعات مختلف (سرگرمی، ورزشی و …) که اغلب مخاطبان آنها عموم افراد فعال در اینستاگرام هستند، ارسال میشود. بسته به دستهبندی کسبوکار شما، تبلیغتان ابتدا برای پیجهایی که برایتان مناسبتر هستند ارسال میشود و تا جایی ادامه پیدا میکند که ظرفیت بازدید درخواستی شما را تکمیل کنند.
معیار تبلیغات هدفمند چیست؟
این روش، هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روشهای تبلیغاتی آفلاین سنتی (و حتی برخی دیگر از روشهای تبلیغات آنلاین) دارد. زیرا در تبلیغات آفلاین شاید هزینه تبلیغات را برای مشتریانی صرف کنید که خیلی به محصولات شما علاقهمند نباشند. در روشها و استراتژیهای پیچیدهی آنلاینی مثل سئو نیز به صرف هزینه و زمان بالاتری در مقایسه با تبلیغات هدفمند نیاز دارید. بنابراین یکی از مهمترین مزیتهای تبلیغات هدفمند اینترنتی، مقرون به صرفه بودن آن است که در سایر روشهای تبلیغاتی کمتر میتوان آن را مشاهده کرد.
در تبلیغات هدفمند اینترنتی، پیامهای تبلیغاتی با توجه به علایق و خواستههای مشتریان به آنها ارائه میشود. مثلاً با توجه به مشخصاتی نظیر جنسیت و بازه سنی کاربران، میتوان تبلیغ لوازم آرایشی را فقط به خانمهای 18 تا 35 سال نشان داد. تبلیغات هدفمند به مجموعه تبلیغات آنلاین و آفلاین گفته می شود که با توجه به بخش بندی بازار، مخاطبانی را با ویژگی های مهمی مورد هدف قرار می دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود. تبلیغات آنلاین میتواند به صورت هدفمند اجرا شود که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است.
تبلیغات هدفمند یا Targeted Advertising یک رویکرد در دیجیتال مارکتینگ است که تبلیغات شما را برای تک تک مخاطبان و مشتریهای احتمالیتان شخصیسازی میکند. اینکه مخاطبان شما مشغول چه کاری هستند، سرگرمی محبوب آنها چیست، چه چیزهایی دوست دارند، از چه چیزهایی متنفرند و به طور کلی تبلیغات شما با توجه به رفتارهای مخاطبان شما به آنها نمایش داده میشود. در دنیای بازاریابی و تبلیغات هیچچیز بیشتر از تولید محتوای جذاب و مفید دارای اهمیت نیست!
- تبليغات در رسانه های اجتماعی به برندها کمک می کند تا از رفتار مصرف کنندگان در سايت ها، موتورهای جستجو و سایت های رسانه های اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکس کننده علایق مصرف کننده هستند، استفاده کنند.
- این نوع از تبلیغات به خوبی به مشتریان نشان میدهد که خواستههای آنها را درک شده و این پیامها در راستای علاقهمندی آنها است.
- تبلیغات هدفمند مزایای بسیاری را برای بازاریابان و مصرف کنندگان فراهم می کند.
- این کار به آنها امکان میدهد زمان و پول کمتری را برای نمایش تبلیغات به افرادی که بهاحتمالزیاد مشتری نمیشوند تلف کنند.
- یک بخش آن، همان برندسازی سنتی است که با تبلیغات تلویزیونی و دیگر ابزارهایی که در سطح گسترده در دسترس هستند، پیش میرود.
- با تبلیغات هدفمند اینترنتی، به راحتی میتوانید برندسازی کنید و مشتریان مورد نظرتان را از برند خود آگاه کرده و اعتماد آنها را جلب نمایید.
این نوع مجله خبری اس ام اس درایو به شما کمک میکند تا با کمترین هزینه ممکن، بیشترین بازدهی را دریافت کنید و از هدر رفتن منابعتان بهصورت فوقالعادهای جلوگیری کنید. انواع مختلفی از کلمات کلیدی تبلیغاتی وجود دارند که هرکدام از آنها با توجه به هدف تبلیغ دهنده نمایش داده میشوند. به عنوان مثال، کلمه “بلیط” مفهوم کلی را منتقل میکند و نمیتوانید قصد کاربر از این جستجو را متوجه شوید. مدیا اد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین ایرانی است که به کسبوکارها کمک میکند تبلیغات خود را در فضای وبسایتهای مختلف نمایش دهند، مخاطبان هدف خود را جذب کنند و در نهایت، نرخ تبدیل خود را بهبود دهند. تبلیغات هدفمند بر دادههایی که قبلا در مورد مشتریان جمعآوریشده است، با استفاده از آمار جمعیتی، علاقه و گرایشهای رفتاری تمرکز دارد.