تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کار‌ها استودیو مانی | smsdrive

به عنوان مثال، اگر اغلب مجله خبری اس ام اس درایو آرایشی را در وب‌سایت دیجیکالا جستجو می‌کنید، ممکن است تبلیغاتی از سایر خرده‌فروشان لوازم آرایشی، در پلتفرم‌های آنلاین مختلف ببینید. همان‌طور که گفتیم برندها از اطلاعات زیادی در مورد شما برای هدف قرار دادن تبلیغات خود استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات استفاده‌شده، می‌توانیم انواع مختلف تبلیغات هدفمند را در بازاریابی داشته باشیم.

  • اگر تبلیغات یک برند عمومی یا ضعیف باشد، کارایی زیادی برای یک برند به همراه نخواهد داشت.
  • هدف ما در کتابخانه گلاویژ این است که پس از مطالعه گلاموز آموزش و صدها ویدیو و مطالب مفید در رابطه با بازاریابی دیجیتالو رشد کسب و کارتان و با بهره بری از آن، موفقیت های شگفت انگیزی را تجربه کنید.
  • برای اینکه با سئو کاملاً آشنا شوید و یاد بگیرید چه پارامترهایی در رتبه‌بندی تاثیرگذارند، این مقاله را تا انتها…
  • احتمالا تا الان به این موضوع برخورد کرده‌اید که وقتی در یوتیوب یک ویدیو مثلا مربوط به آشپزی می‌بینید تبلیغی که اول ویدیو و یا وسط آن نمایش داده می‌شود مربوط به آشپزی است.

مثلاً تعداد تعامل، تعداد بازدید، نرخ تعامل و تعداد کلیک روی لینک، مواردی هستند که برای یک کمپین بازدیدی-استوری گزارش می‌شود. شما می‌توانید از این گزارش خروجی اکسل بگیرید و حتی لینکی از گزارش نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که قابل اشتراک‌گذاری با دیگران است، بدون اینکه لازم باشد وارد پنل شوند. اگر تبلیغ شما خیلی زیاد و در وبسایت‌های مختلف به کاربران نمایش داده شود ممکن است اذیت‌شان کند. حتی اگر بتوانید مخاطبان هدفتان را به‌صورت دقیق بشناسید، ویژگی‌های و علایقشان را بدانید و در کل از کل زندگی‌شان اطلاع داشته باشید اما محتوای تان متناسب با نیاز و خواسته آنان نباشد، بازهم نتیجه‌ای جز شکست نخواهید گرفت.

هدف شما از تبلیغات برندینگ، بازاریابی، فروش بیشتر، معرفی یک محصول یا شعبه جدید و یا چه چیز دیگری است؟ بیشترین نیاز شما در رابطه با تبلیغات چیست؟ گاهی تبلیغات به هدف افزایش فروش یک محصول مشخص می انجامد. مانند زمانی که کاله برای بار چند دهم، بستنی شکلاتی خود را تبلیغ می کند. از یک سایت انصراف مانند About Ads بازدید کنید و از آژانس‌های تبلیغاتی شرکت کننده درخواست کنید تا ردیابی اطلاعات شما را متوقف کنند. اگرچه این کار تبلیغات هدفمند را به طور کامل از بین نمی‌برد، اما آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

http://civil-architecture.irنکته مهم بعدی که کسب و کار شما را به استفاده از تبلیغ نیازمند می‌کند، رقابت با سایرین است. شما برای این که بتوانید در میان رقبای بسیار به حیات خود ادامه دهید نیازمند تبلیغ هدفمند خواهید بود. در واقع تبلیغات در این بخش به شما کمک می‌کند تا شناخته شوید و از سایرین متمایز باشید.

تبلیغات متنی هدفمند

اما تبلیغاتی که برای معرفی محصول انجام می‌گیرد ممکن است در مقایسه با برندینگ از جنبه‌های مختلف هزینه‌های کمتری را شامل شود. البته قبل از اقدام به تبلیغات باید هویت بصری یکپارچه و حرفه ای برای کسب و کارتان تدارک ببینید. از طراحی لوگو گرفته تا طرح های بسته بندی و همچنین عکسهای محصولات و پوستر شما باید به شکلی حرفه ای آماده باشد. باید با استفاده از اجزاء هویت بصری برندتان محتوای بسیار حرفه ای تولید کنید.

فیس‌بوک ۵/ ۳۷ میلیون دلار غرامت می‌دهد