تبلیغات هدفمند و موفق چگونه است؟ | smsdrive

همانطور که در طول مقاله نیز اشاره کردیم تبلیغات باید اصولی و استاندارد باشد تا به نتیجه دلخواه برسد. برای این که بهترین بازخورد را داشته باشید باید به تبلیغات به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت که در صورت موفقیت چندین برابر سود به همراه دارد. برای اینکه بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید می‌توانید وبینار زیر را تماشا کنید یا ادامه‌ی مقاله را بخوانید.

دریافت گزارش‌های دقیق از کمپین‌های تبلیغاتی

این نوع تبلیغات هدف‌گذاری همچنین برای برندهایی که محصولی وابسته به مکانی خاص را می‌فروشند یا برای تبلیغ‌کنندگانی که خدماتی را در یک مکان خاص بازاریابی می‌کنند مفید است. برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید یک کمپین در یک شبکه تبلیغاتی راه‌اندازی کنید. این شبکه‌ها تبلیغات را بر اساس داده‌های کاربران، جمعیت‌شناسی، سابقه خرید یا رفتار نشان می‌دهند.

  • این که تبلیغات شما چه هدفی را دنبال می‌کند نیز نقش مهمی در میزان بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید خواهد داشت.
  • محتوای شما باید با توجه به گروه سنی و سایر ویژگی های مخاطبان هدف شما، تولید شود و صریح و شفاف باشد.
  • مثل پیج‌های کاهش وزن و لاغری، سلامتی، تناسب‌اندام و از این قبیل.
  • تبلیغات هدفمند مزایای زیادی دارد و در صورتی که به خوبی اصول آن پیاده سازی شود سرعت پیشرفت شما چند برابر خواهد شد و با افزایش نرخ تبدیل و افزایش مشتریان وفادار، می توانید از رقبایتان سبقت بگیرید.
  • برعکس، سايت ها می توانند شهرت خود را با ارائه تبلیغات هدفمند و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالاً از آنها قدردانی می کنند، بهبود بخشند.

با استفاده از تبلیغات هدفمند در تمامی زمینه‌ها بودجه‌بندی لازم را انجام می‌دهید تا دقیقاً بدانید که در هر بخش تا چه حدی می‌توانید از منابعتان استفاده کنید و بدین ترتیب احتمال پیروزی خودتان را تا حد زیادی افزایش می‌دهید. نویسندگی در سطح وب رو به عنوان کاربری که برای رفع نیاز جستجو کرده یاد گرفتم. همیشه قصد کاربر از جستجو رو در نظر گرفتم و تلاش کردم تا نیاز فردی که وارد مقاله میشه رو برطرف کنم. با مطالعه و پشتکار سعی دارم که وبلاگ جی ادز بیشتر از گذشته برای مخاطبان راضی کننده باشد. کارشناسان با تجربه جی ادز به شما کمک می‌کنند تبلیغات متنی خود را کاملا هدفمند ایجاد کنید.

http://civil-architecture.ir

هدف گذاری جغرافیایی شامل ارائه تبلیغات به یک بازار خاص بر اساس موقعیت جغرافیایی خریداران بالقوه است. با توجه به موقعیت‌های جهانی، یک شهر، ایالت یا کشور اغلب می‌تواند بازار خاصی برای برخی از محصولات یا خدمات در یک زمان خاص باشد. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، تبلیغات را در کنار صفحه قرار می‌دهند. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. هنگامی که شخصی کالایی را در وب سایت مشاهده می‌کند، مرورگر وی اطلاعاتی را که به دنبال آن است به شبکه‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند.

چند ترفند کاربردی و جالب جیمیل

بخش بزرگی از داده‌های مورداستفاده در مجله خبری اس ام اس درایو هدفمند، اطلاعاتی است که دست‌اول نیستند و از وب‌سایت‌های دیگر جمع‌آوری شده‌اند. کاربرانی که با این نوع داده‌ها هدف قرار می‌گیرند، 24 درصد کمتر احتمال دارد که به آن محصول علاقه نشان دهند. بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل عدم استفاده صحیح از اصول تبلیغات هزینه­های بسیاری زیادی را برای آن پرداخت می‌کنند و از طرفی دیگر بازدهی مناسبی نیز عایدشان نمی‌شود.

اتحادیه اروپا تبلیغات هدفمند مبتنی بر رصد کاربران را ممنوع می‌کند