تبلیغات هدفمند این امکان را فراهم میکند تا تبلیغات را به صورت شخصیسازی شده اجرا کنید. یعنی شما میتوانید در درجه اول در مورد علایق، خواستهها، سبک زندگی، ویژگیهای شخصیتی مشتریان احتمالی خود اطلاعات لازم را به دست آورید. سپس بر مبنای این اطلاعات به دست آمده و رفتاری که دارند، مناسبترین محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به آنها معرفی کرده و ارائه دهید. یک شرکت تجارت الکترونیک ممکن است از طریق تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن خریداران در چندین وب سایت از آن استفاده کند. یک صاحب کسب و کار کوچک که امیدوار است آگاهی از برند را افزایش دهد، ممکن است از آن در رسانه های اجتماعی برای دسترسی بیشتر و تعامل بیشتر استفاده کند. اولین قدم در تنظیم تبلیغات هدفمند مناسب این است که هدف خود را مشخص کنید.
تبلیغات هدفمند
اهمیت تبلیغات در کسب و کار به اندازهای مهم است که بسیاری کارشناسان موفقیت یک کسب و را در گرو آن می دانند. استودیو مانی در این مطلب به اهمیت تبلیغ و نقش آن در افزایش فروش پرداخته است. تنظیمات هدفگذاری به شما اجازه میدهد تا مشتریان هدف مد نظرتان را مشخص کنید. اما نباید بازه بسیار محدودی از مخاطبان را انتخاب کنید چون احتمالاً به نتیجه اندکی منجر خواهد شد.
فیسبوک و اینستاگرام هر کلیک کاربر را ردیابی میکنند
باید گفت که همه ی راه های مجله خبری اس ام اس درایو، نمی توانند نیاز ما را برطرف کنند؛ یعنی به اندازه کافی، اثر بخش نخواهند بود به همین دلیل است که باید به دنبال تبلیغاتی هدفمند و متمرکز باشیم تا با صرف کمترین منابع به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. در این جا به بررسی تبلیغات هدفمند و مشاوره و اجرای تبلیغات هدفمند می پردازیم. تبلیغات هدفمند یکی از انواع تبلیغات آنلاین است که امروزه طرفداران زیادی دارد. در این روش، تبلیغکنندگان اطلاعات مختلفی درباره شما جمعآوری کرده و با توج به آنها، آگهی های جذابی نمایش میدهند.
با این کار می توان برای هر بخش و قسمت، محتوای اختصاصی و شخصی سازی شده تهیه شود و در نتیجه می توان از منابعی که در دست داریم بهترین استفاده را داشته باشیم. سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو، به افراد کمک می کند تا محصولات و خدمات مورد نظرشان را توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند و همچنین افراد صاحبین کسب و کار به راحتی دیده شوند. یک سئو کار یا متخصص سئو، با آنالیز و مطالعه در این باره به جستجوی مواردی می گردد که محبوبیت آن ها، در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی سعی می کند که نتایج جستجو را برای یک سایت، بهبود بخشد. با نمایش پیشنهادات مرتبط به مخاطبان خود، نرخ تبدیل بالاتری دریافت می کنید، فروش بهتری خواهید داشت و درآمد را به بهترین شکل ممکن افزایش می دهید.
اگر قصد دارید این مدل تبلیغات را برای کسب و کار، سایت و یا اپلیکیشن و حتی بازیتان به کار بگیرید، حتما نکات و راهکارهای زیر را در نظر بگیرید. ما درآکادمی دیجیتال مارکتینگسعی میکنیم به صورت روزانه محتوا آموزشی رایگان برای شما در بخش بلاگ قرار دهیم. تنها با مطالعه بخش بلاگمهدی عراقیمیتوانید سطح سواد دانش خود را اگر که تازه کار هستید به طرز چشمگیری افزایش دهید. بلاگمهدی عراقی آکادمی دیجیتال مارکتینگبا هدف رشد توسعه افراد به صورت رایگان در زمینه های آموزش سئو وآموزش دیجیتال مارکتینگراه اندازی شده است. نظر شما چیست؟ تابهحال از تبلیغات هدفمند استفاده کردهاید؟ تأثیرات آن برایتان چه بوده است؟ در این راه چه درسهایی از اشتباهات و شکست هایتان گرفتهاید؟ حتماً نظر خودتان را در کامنتها بنویسید تا از تجارب یکدیگر بهره ببریم. درواقع در دنیای بازاریابی و هر زمینه دیگر، نداشتن هدف مساوی است با شکست و این شکست اثرات مخربی را روی شما خواهد گذاشت؛ بنابراین تبلیغات هدفمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
- این نوع تبلیغات هدفگذاری همچنین برای برندهایی که محصولی وابسته به مکانی خاص را میفروشند یا برای تبلیغکنندگانی که خدماتی را در یک مکان خاص بازاریابی میکنند مفید است.
- هدفمند بودن تبلیغات به شما کمک می کند منابع و انرژی خود را به صورت هوشمند در هر قسمت استفاده کنید تا به نتایج بهتری دست پیدا کنید.
- به محض اینکه به یک فروشگاه استارباکس نزدیک میشوید نوتیفیکیشنی روی گوشی شما ظاهر میشود که مثلا 5 کیلومتر با یک شعبه از استارباکس فاصله دارید و معمولا یک کد تخفیف هم برای شما ارسال میکند تا شما را برای خرید از استارباکس ترغیب کند.
- شما بهراحتی میتوانید در صفحه دیسکاور جریان بیش از هزاران پیچ و اینفلوئنسر مختلف را به همراه تعرفههایی که برای پست یا استوری دارند، مشاهده کنید.
- این قابل ردیابی بودن سبب شده این اطلاعات در قالب یک آگهی هدفمند به شما بازگردند.
- هدفگذاری جغرافیایی، به راحتی میتواند تبلیغات را به مخاطبان براساس منطقه جغرافیایی که زندگی میکنند، ارائه دهد.