تبلیغات هدفمند معیار و مزایای تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsdrive

همانطور که می‌دانید در دنیای امروز، بیشتر مردم در سراسر دنیا از جمله در کشور ما از اینترنت استفاده می‌کنند. در حقیقت، فضای مجازی به بخش جدانشدنی زندگی آحاد جامعه تبدیل شده است. بیشتر افراد از شبکه‌های اجتماعی و مرورگرها برای پیدا کردن اطلاعات، محصولات و خدمات مورد نیازشان استفاده می‌کنند. همین امر فرصتی را فراهم آورده تا هر کسب و کاری بتواند تبلیغات اینترنتی را به شکل‌‌های مختلف اجرا کرده و بدین وسیله مشتریان بیشتری را جذب نماید. ری‌تارگتینگ به این معناست که دوباره توجه کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده‌اند را به خودتان جلب کنید. مثلا کسانی که سبد خریدشان را رها کرده‌اند و هنوز آن را تکمیل نکرده‌اند، یا مدت زمان زیادی در سایت شما چرخیده‌اند اما خریدی انجام نداده‌اند و مواردی از این دست که تاثیر بسیار زیادی روی نرخ تبدیل کاربران دارد.

http://civil-architecture.ir

اگر کارهای خودتان را به‌صورت دقیق برنامه‌ریزی نکنید هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت. در فضای تبلیغات و بازاریابی رقیبان شما به‌شدت در حال تلاش برای به دست آوردن مشتریان بالقوه شما هستند و چیزی که می‌تواند یک تمایز بزرگ بین شما و آنان ایجاد کند همین برنامه­ریزی‌هایی است که انجام می‌دهید. اما برای دستیابی به این مهم باید یکسری روش‌ها و اصول را بلد باشیم تا بتوانیم استراتژی تبلیغات هدفمند خودمان را برنامه­ریزی کنیم تا بیشترین بازدهی ممکن را برای ما داشته باشند. هر شرکتی که درحال فعالیت است مسلماً یک هدف اصلی یعنی افزایش نرخ تبدیل و درنهایت سود را دنبال می‌کند؛ برای رسیدن به چنین هدفی در مرحله اول باید مشتریانی را جذب کنیم. تبلیغات هدفمند می‌گوید که شما باید مخاطبان را بخش‌بندی کنید و بر همین اساس آنان را مورد هدف قرار دهید؛ مخاطبانی که ویژگی‌هایی که می‌خواهیم رادارند و از این طریق می‌خواهیم بهترین نتایج ممکن را از آنان دریافت نماییم. محتوای شما باید با توجه به گروه سنی و سایر ویژگی های مخاطبان هدف شما، تولید شود و صریح و شفاف باشد.

  • تبلیغات هدفمند بر داده‌هایی که قبلا در مورد مشتریان جمع‌آوری‌شده است، با استفاده از آمار جمعیتی، علاقه و گرایش‌های رفتاری تمرکز دارد.
  • در مرحله دوم باید شناخت کاملی از مشتریان و بازار هدف مشخص شود تا با تمرکز بر آن بتوان بیشترین نتیجه را از تبلیغات بدست آورد.
  • اگر شما ترجیح می‌دهید که خودتان محتوای تبلیغاتی را آماده کنید و در اختیار پیج‌های اینستاگرام یا اینفلوئنسرها قرار دهید که آن را منتشر کنند، این نوع تبلیغات مناسب شماست.
  • پر کردن مرورگر مشتری با تبلیغاتی که علایق آنها را بیان نمی کند یا چیزی را که بطور شخصي مرتبط نشده است، فقط به درک و شهرت یک سايت در بین مصرف کنندگان لطمه می زند.
استفاده بی‌مورد از این مجله خبری اس ام اس درایو و یا استفاده بیش از حد به کسب و کار شما آسیب می‌زند. اگر از کوکی‌ها و یا مواردی از این دست استفاده می‌کنید، سعی کنید اختیاری باشند و کاربران در صورت اعتماد به شما این کوکی‌ها را فعال کنند. نرخ تبدیل این مدل تبلیغات بیشتر است و معمولا نرخ بازگشت سرمایه بیشتری هم دارد. اگر بخواهید که تبلیغاتتان همیشه هدفمند باشد و شمارا به چشم‌اندازهایی که دارید برساند، قطعاً تولید محتوای متناسب و جذاب یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. تبلیغ کنندگان می توانند مشتریان بالقوه را با توجه به دستگاهی که استفاده می کنند هدف قرار دهند.

تبلیغات در پست

شما می توانید در هر قسمتی از کار خود، بخش بندی را انجام دهید اما تقسیم بندی مخاطبان و مشتریان یکی از آن تقسیم بندی هایی است که برای تبلیغات هدفمند باید حتما انجام شود. با بخش بندی مخاطبان می توانید برای هر گروه از آن ها پیام های مرتبط با آن ها را به صورت شخصی سازی شده، ارسال کنید. تبلیغات در همه جا آنلاین است، اما ما در نادیده گرفتن آن بسیار خوب عمل کرده ایم. برای جلب توجه ما، تبلیغ‌ کنندگان با به خاطر سپردن مطالبی که آنلاین می‌ خوانیم و می ‌خریم، با عادت ‌های مشاهده دیجیتال ما سازگار شده ‌اند، سپس از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر می ‌کنند ممکن است دوست داشته باشیم استفاده می ‌کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این عمل که تبلیغات هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است. هدف گذاری متنی به معنای نمایش تبلیغات بر اساس محتوای یک وب سایت است.

PPC و CPC چیست و در تبلیغات کلیکی گوگل چه نقشی دارند؟

تبلیغات هدفمند در واقع شامل تبلیغاتی است که چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، براساس بخش‌بندی بازار مخاطبانی را با ویژگی‌های مهم هدف قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. اینگونه می‌توان مخاطبان هدف را شناسایی کرد و به واسطه آن تبلیغات پر بازدید تری را در نظر گرفت. بخش بندی بازار باعث می‌شود تا هر نوع محتوایی بتواند به صورت کاملا سفارشی منابع خاصی را مورد هدف و و ویژگی های کلیدی آن را به راحتی مورد بررسی قرار دهد. مارکترها اطلاعات موردنیاز برای هدفمند کردن تبلیغات را جمع‌آوری می‌کنند.