بر مجله خبری اس ام اس درایو این ویژگیها، میتوان تبلیغات شخصیسازیشده ایجاد کنیم که با مخاطبان هدف ما نزدیکتر است و امکان تبدیل بسیار بالاتر است. برای مثال، شما ممکن است مشغول خواندن یک مقاله در رابطه با فواید پیادهروی و دویدن باشید و وبسایتی که از آن دیدن میکنید یک جفت کفش دویدن ورزشی را به شما نشان دهند. یا مثلا اگر سابقه جستجوی شما در یک موتور جستجو مانند گوگل حاوی عباراتی مانند بررسی گوشیهای هوشمند یا آخرین فناوری تلفن همراه باشد، ممکن است برای شما تبلیغاتی برای گوشیهای هوشمند جدید ارسال کنند. تبلیغات هدفمند میتوانند موقعیت جغرافیایی و فعالیت شبکههای اجتماعی شمارا نیز در نظر بگیرند.
که در اینجا ما سعی کرده ایم روش های بومی شده و با توجه به وضعیت جامعه و اقتصاد کشور را بازگو کنیم. امیدواریم شناخت مناسبی نسبت به این آگهی های هوشمند کسب کرده باشید. خوشحال میشویم نظرات و تجربیات خود را درباره این موضوع بیان نمائید. به تنظیمات حریم خصوصی مرورگر وب خود بروید، سپس کوکی های خود را حذف کرده و از وب سایتها بخواهید که شما را ردیابی نکنند. این قابل ردیابی بودن سبب شده این اطلاعات در قالب یک آگهی هدفمند به شما بازگردند. بسیاری از تبلیغات در فیسبوک دارای یک دکمه هستند که اگر روی آن کلیک کنید، ممکن است آن تبلیغ در صفحات دوستانتان در فیسبوک نشان داده شود.
منابعتان را برای هر بخش مشخص کنید
بسته به اینکه کاربران با لپتاپ، تبلت و یا گوشی در حال گشتن در اینترنت هستند، تبلیغات موردنظر آنها هم تغییر میکند. مثلا میتوانید تعیین کنید تبلیغ شما فقط به کسانی نمایش داده شود که با تبلت در اینترنت میچرخند. مثلا اگر شارژر تبلت میفروشید میتوانید تبلیغاتتان را فقط به کاربران تبلت محدود کنید. بهعنوانمثال اگر هدف شما از تبلیغات افزایش فروشتان باشد، نرخ تبدیل میتواند یکی از KPI هایتان باشد زیرا هر چقدر میزان نرخ تبدیلتان بالاتر برود، شما به هدف اصلیتان یعنی افزایش فروش نزدیکتر شدهاید. اگر یک نگاه کوچک به تاریخچه شرکتهای کوچک بی اندازید متوجه میشوید که دلیل شکست بسیاری از آنان هزینههای بیمورد زیادی است که بابت تبلیغات پرداخت میکردهاند و از طرفی هرگز نتایج مطلوبی نیز نگرفتهاند. یکی از دلایل این اتفاق همین هدفمند نبودن و نداشتن برنامهریزی درست بوده که باعث شده تبلیغاتشان آنقدر پراکنده و بیهدف باشد که از هیچ سویی به جامعه مخاطبان هدف نرسد و در سکوت نابود گردد.
فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده ی قطعات الکترونیک
زیرا با شناخت ویژگی ها، علایق و رفتار مخاطبان خود، می توانید مناسب ترین محصولات یا خدمات را به آنها ارائه دهید. تبلیغ هدفمند نوعی بازاریابی دیجیتال است که تبلیغات را مطابق با علایق و ویژگی های خاص مصرف کنندگان سفارشی می کند. متخصصان تبلیغات ابتدا اطلاعاتی مانند رفتار مصرف کننده، نمایه هایی که در سایت های شرکت ایجاد می کنند، عادات خرید و سایر اطلاعات اولیه جمعیت شناختی را جمع آوری می کنند.
- علاوه بر این باعث میشود کمپین شما ویژهی گروه خاصی از افراد تعریف شود.
- همچنین، پلتفرمهای تبلیغاتی دادههای شمارا از پروفایلهای شبکههای اجتماعی دریافت میکنند.
- رایجترین آنها کوکیها در وبسایتهایی هستند که شما مرور کردهاید.
- درواقع در دنیای بازاریابی و هر زمینه دیگر، نداشتن هدف مساوی است با شکست و این شکست اثرات مخربی را روی شما خواهد گذاشت؛ بنابراین تبلیغات هدفمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
- تبلیغات هدفمند یکی از استراتژی های موثر برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است.
شما برحسب بودجهتان، بهتر است بجای پیجهای بسیار عمومی و پربازدید، در پیجهایی تبلیغ کنید که علاوه بر مخاطب خانم، افرادی عضو آن باشند که اهل ورزش نیز باشند. مثل پیجهای کاهش وزن و لاغری، سلامتی، تناسباندام و از این قبیل. البته همیشه پیدا کردن پیجهای مرتبط با کسبوکارتان کار راحتی نیست و گاهی بسیار زمانبر و خستهکننده است. مثلا برای کاربران انگلیسیزبان تبلیغ انگلیسی بگذارید و برای فارسیزبانها از تبلیغات فارسی استفاده کنید، حتی میتوانید لحن و تصاویر تبلیغتان را برای سگمنتهای مختلف مخاطبان شخصیسازی کنید. به زبان سادهتر میتوانید پرسونای مخاطب ایدهآل برای کسب و کارتان را هدفگیری کنید. کاربران در دنیای وب یک IP مشخص دارند و احتمالا حین چرخش دنیای وب و یا استفاده از اپهای مسیریاب، موقعیت احتمالی کاربران مشخص میشود و کسب و کارها میتوانند از این دیتا برای تبلیغات استفاده کنند.