این بدان معناست که این تبلیغات باید به طرزی سازماندهی شوند که هم هدف شما از تبلیغات را برآورده کنند و هم به مخاطبان بالقوهای نشان داده شوند که به پیشنهاد شما علاقهمند باشند. نمایشگاههای تجاری نیز مکانی هدفمند برای تبلیغ هدفمند محصول هستند. چرا که ۹۰ درصد افرادی که به نمایشگاههای تجاری میروند، قصد خرید داشته و در نتیجه بازار هدف بسیار خوبی هستند. شما میتوانید از اینفلوئنسرهایی که در جامعه تبدیل به چهرههای مشهور و محبوب شدهاند جهت تبلیغ هدفمند محصول خود کمک بگیرید.
در این کمپین بهراحتی میتوانید اینفلوئنسر خود را از صفحه دیسکاور جریان برحسب موضوع انتخاب کنید و از تعرفههایشان برای پست یا استوری مطلع شوید. اینفلوئنسر انتخابشده از سمت شما، برحسب سناریویی که در هنگام ساخت کمپین در پلتفرم جریان در مرحله محتوا شرح میدهید، برای شما اقدام به تولید محتوا در قالب پست یا استوری (بسته به انتخاب شما دارد) میکند. در مرحله بعد اینفلوئنسر محتوای آماده شده را برای شما در پنل بارگذاری میکند تا شما آن را بررسی کرده و تایید یا رد کنید. در این نوع کمپین تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که محتوای آماده خود را برای معرفی کسبوکار یا خدماتی که ارائه میدهید، بهصورت (عکس- ویدیو- گیف) در سایزهای مشخص در پنل آپلود نمایید.
- این امر به تقویت شناخت مشتریان با ارزش و ایجاد بهترين سايت تبليغات هدفمند کمک می کند.
- به کاربران این امکان را بدهید که دادههایی که میخواهند در اختیار شما قرار دهند را خودشان انتخاب کنند.
- استوری اینستاگرام بخش پربازدیدی محسوب میشود که روزانه افراد بسیاری با آن درگیر میشوند.
- منظور کاتلر از بازار هدف چیست؟ چطور میتوانیم بازار را بخشبندی کنیم تا بهترین بخش را هدف بگیریم؟ این مقاله…
- نوع تبلیغاتی مشخص میکند که چه میزان بودجه برای آن باید در نظر داشت.
شما چه كسي هستید و می خواهید چه کاری انجام دهید؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا تمام جنبه های دیگر را تنظیم کنید تا به طور موثر به اهداف خود برسید و از آنها فراتر بروید. تبلیغات بهمنظور متقاعد کردن افراد برای فروش محصول یا خدمات است. با توجه به گسترش اینترنت، شبکههای اجتماعی و فضای وب تاثیرگذارترین روشهای تبلیغاتی هستند که بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات آفلاین دارند. تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی از تبلیغات هدفمند را شامل میشود که میتوان متناسب با هدف، یک یا چند مدل از آنها را انتخاب کرد. استفاده جامعه امروزی از اینترنت و گوشی های هوشمند بسیار زیاد است بنابراین شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنها و… بهترین روش ارتباطگیری با مخاطب امروز به حساب میآید. تبلیغات اینترنتی شامل انواع تبلیغات ویدئویی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات در گوگل، تبلیغات آگهی گزارش، تبلیغات بنری در سایتها و… میشود.
هزینه کمتر
مجله خبری اس ام اس درایو رفتاری روی مدل گشتن کاربران و عادتهای اینترنتی آنها تمرکز میکند. مثلا لینکهایی که حین گشتن در اینترنت روی آنها کلیک میکنند، خریدهایی که به صورت آنلاین انجام میدهند. سایتهایی که بازدید میکنند، پیجهایی که در اینستاگرام فالو میکنند و حتی زمانی که در اینترنت میچرخند به مارکترها این امکان را میدهد که تبلیغات هدفمند به آنها نمایش دهند. معمولاً هدف اولیه و اصلی کمپینهای تبلیغات هدفمند، جذب مشتریان جدید است. اما همیشه نمیتوان این هدف را بهترین استراتژی در نظر گرفت جون طبق آمارها، احتمال خرید مشتریان جدید بین 5 تا 25 درصد است، در حالیکه مشتریان وفادار با احتمال بین 60 تا 70 درصد از شما خرید میکنند. در نتیجه برای افزایش فروش و نرخ بازگشت سرمایه، مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید.
تبلیغات هدفمند مزایای بسیار زیادی برای برندها و کسبوکارها دارد. آنها کیوردهای مورد جستجو و عادتهای کاربران را تجزیهوتحلیل میکنند تا از این دادهها برای نمایش تبلیغات پولی در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده کنند. مهمترین نکته در تولید و انتشار تبلیغات هدفمند استفاده از متخصصان این حوزه است. مثلاً در مورد تبلیغات ویدیویی بهتر است که از متخصصان ساخت تیزر کمک بگیرید.