کوکیها فایلهای کوچکی هستند که اطلاعات مربوط به اقدامات یا خریدهای شما در محل را ذخیره میکنند. شکلهای سنتی تبلیغات، از جمله بیلبوردها، روزنامهها، مجلات و کانالهای رادیویی، به تدریج با تبلیغات آنلاین جایگزین میشوند. فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات اخیراً متحول شدهاست که منجر به تبلیغات هدفمند در تمام فناوریهای ICT مانند وب، IPTV و محیطهای موبایل شدهاست. در تبلیغات نسل بعدی، اهمیت تبلیغات هدفمند به شدت افزایش خواهد یافت، زیرا در کانالهای متعدد ICT بهطور منسجم پخش میشود. به این ترتیب میتوانیم در نقاطی که مخاطبین شما بیشترین حضور را دارند تبلیغات هدفمند خود را نمایش دهیم. در تبلیغات هدفمند، معیارهای تقسیم بندی بازار شامل موارد زیر است که باعث دقیق تر شدن مخاطبین هدف شما میگردد.
از آن پس اینفلوئنسر یا پیج انتخابی شما با این محتوا برای شما تبلیغات انجام میدهد. این مدل تبلیغات که بهصورت پست اینستاگرامی است میتواند از نوع عکس یا ویدیو باشد. عاملی که باعث بیشتر دیده شدن پستها میشود، جذابیت و منحصربهفرد بودن آنهاست که بتواند توجه مخاطب را در نگاه اول جلب کند. پستهای تبلیغاتی در پیجهای میزبان، یک منبع بیپایان از مشتری است که میتواند روزانه افراد بسیاری را به برند شما جذب کند.
این یعنی شما به تبلیغکنندگان اجازه نمیدهید اطلاعاتی بیش از آنچه خودتان میخواهید درباره شما داشته باشند. در سال ۲۰۱۰، IBM نرم افزاری را توسعه داد که با جمعآوری اطلاعات از تلفن و کارتهای اعتباری، تبلیغات را بر اساس آنچه در گذشته خریداری کردهاید به شما نمایش دهد. YouData مستقر در هوستون برنامه تبلیغاتی را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. به مصرف کنندگان اجازه میدهد تا برای مشاهده تبلیغات امکان انتخاب داشته باشند.
نظر شما چیست؟ لغو پاسخ
اما در تبلیغ هدفمند استفاده از محتوای مناسب به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود به این دلیل که شما محتوای خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تبلیغات ابراز می کنید. هنگامی که هدف و رویکرد خود را شناختید، وقت آن است که مخاطبان کمپین تبلیغات هدفمند خود را به وضوح تعریف کنید. برای اینکه تبلیغات دیجیتال مؤثرتر باشد، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و محتوای شخصی سازی ارائه دهيد که با علایق، خواسته ها و نیازهای آنها يكي باشد.
۲) ایجاد آگاهی و افزایش درک از بهترين سايت تبليغات هدفمند
با این مجله خبری اس ام اس درایو طرفداران آنها به واسطه اعتمادی که به اینفلوئنسر خود دارند به راحتی از شما خرید خواهند کرد. چون شما میتوانید مخاطبان ایدهآلتان را هدفگذاری کنید و روی آنها تمرکز کنید. مثلا اگر لوازم کوهنوردی میفروشید میتوانید کاربرانی را تارگت کنید که به کوه و طبیعتگردی علاقه دارند و در نتیجه بیشتر در دیدرس این مخاطبان باشید.
- بهترين سايت تبليغات هدفمند از اين روش ها برای ردیابی رفتار اینترنتی کاربران استفاده میکنند.
- تبلیغات برنامه ریزی شده و اصولی نوعی سرمایه گذاری برای صاحبان صنایع و کسب و کارهاست که مدیران باتجربه و هوشمند به بهترین شکل از آن استفاده می کنند.
- آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ امروزه به دلیل رشد تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت و فضای آنلاین شرکتهای بسیاری در قالب آژانس دیجیتا…
- دنیای تبلیغات بسیار بزرگ است و تبلیغات هدفمند هم جزو بخشهای جذاب این دنیاست.
- خوشبختانه پلتفرم جریان با هوشمندی کامل و آگاهی از روند تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، این مسیر را برای کسبوکار شما سهلتر کرده است.