باید همیشه در نظر داشته باشید که پیام تبلیغاتی خود را میخواهید برای چه اشخاصی در چه ردیف شغلی بفرستید تا بتوانید بهترین پیام را آماده کنید. اگر در نظر نداشته باشید که به چه افرادی میخواهید پیام ارسال کنید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی بفرستید که هدف شما نیستند، نه تنها وقت و هزینه خود را تلف کردهاید، بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین واجب است که تحلیلی دقیق و هوشمندانه داشته باشید و جامعه هدفی درست را انتخاب کنید. برای مثال میتوانید از مشتریان سابق خود که سابقه خرید از شما داشتهاند، استفاده کنید پس حتما بانک اطلاعاتی مشتریان خود را جمع آوری کنید.
و به عنوان آخرین نکته فراموش نکنید که مشخصات خود را نیز در آخر پیامک تبلیغاتی بنویسید. پیشنهاد میدهیم هم مشخصات خود را بنویسید و هم آدرس سایت خود را در پیام تبلیغاتی قرار دهید.
نمونه متن پیامکهای تخفیف
همانطور که میدانید متن پیامکها محدودیت کلمه دارند. بنابراین باید در کمترین کلمات بیشترین بازدهی را ایجاد نید. کلمات ابتدایی پیام تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند زیرا که اولین کلمات دقیقاً همان قسمتی از پیام هستند که مخاطب آن را میبیند. بنابراین باید با همان کلمات اول جذب شود و پیامک شما را باز کرده و به طور کامل بخواند.
۲. راهکارهای جذاب کردن پیام تبلیغاتی برای فروش چیست؟
- متن پیامک کوتاه و جذاب
- متن پیامکی دارای پیشنهادهای جذاب
- شروعی مناسب و جذاب
- ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب
- ارسال پیامک تبلیغاتی به جامعه هدف درست
- خلاقیت
۳. زمان مناسب برای ارسال پیام تبلیغاتی یعنی چه؟
زمان مناسب را نیز در نظر بگیرید. گاهی بعضی از پیامهای تبلیغاتی فقط برای فصلی خاص هستند یا برای مثال اگر قصد فروش پوشاک زمستانه فروشگاه خود را دارید، بهترین زمان برای ارسال پیام، فصل پاییز و ابتدای زمستان است. اگر شما پیام تبلیغاتی خود را در فصل بهار ارسال کنید، افراد توجهی به پیام شما نشان نخواهند داد و شما با انتخاب زمانی نادرست برای ارسال پیام، منابع خود را به هدر داده و به هدف خود نخواهید رسید.
شروعی جذاب داشته باشید
امتیاز به این مطلب