بهترین نمونه یادآوری پیامکی برای پرداخت اقساط، قرار ملاقات و رویدادهای مهم
اینها تنها چند مثال از مواردی هستند که میتوانند برای ما دردسرساز باشند، فقط به خاطر اینکه از یادآوری پیامکی استفاده نمیکنیم. یادآوریهای خودکار در دنیای پرمشغله امروز برای بسیاری از مشاغل کارآمد خواهد بود. در این راهنما قصد داریم درباره این سری از پیامکها و کاربرد آنها صحبت کنیم و البته چندین نمونه پیامک یادآوری را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید.
استفاده از یادآوریهای پیامکی خودکار میتواند مجموعهای از مزایای متعدد مثل صرفهجویی در هزینهها، بهرهوری بیشتر کارمندان، افزایش اعتبار، بهبود تجربه مشتری و رشد درآمد را در پی داشته باشد.
چرا باید از پیامکهای یادآوری خودکار استفاده کنیم؟
مشتریان دوست دارند با مشاغلی کار کنند که زندگی را برای آنها راحتتر میکنند. زمانی که آنها متوجه شوند فعالیت شما در این راستا در حرکت است بدون شک رضایت بیشتری از شما خواهند داشت. آنها نمیخواهند هیچ موقعیتی را فراموش کنند، پس پیامک یادآوری شما میتواند مانعی برای از دست دادن چنین موقعیتهایی باشد. از طرفی پیامکها نسبت به شیوههایی مثل تماس تلفنی، آزاردهندگی کمتری دارند. زیرا آنها میتوانند بدون استرس از پاسخگویی به شما پیامک خود را در هر زمانی بررسی کنند. تمامی این موارد ارزش پیامکها را بالا میبرند.
نتیجهگیری
بازاریابی پیامکی شما به همان اندازه مهم است که روی سایر شیوههای بازاریابی سرمایهگذاری میکنید. این امر در اطلاعرسانی به مشتریان، در جریان نگهداشتن آنها از آخرین اخبار کسبوکار و برند، دریافت بازخورد از آنها و یادآوری بسیار مفید است.
ارسال پیامک یادآوری راهی عالی برای آگاه کردن مشتریان به منظور پرداخت اقساط، رفتن به جلسات مهم، رویدادهای مختلف یا رسیدن به قرارهای ملاقات محسوب میشود.
این شیوه میتواند مزایای متعددی را برای کسبوکارها به دنبال داشته باشد که شاید مهمترین آنها صرفهجویی در وقت و هزینه باشد.
شما میتوانید با توجه به نوع کسبوکار یا نیاز خود، مشتریان را با ارسال پیامک از یک روز قبل از قرار ملاقات آگاه کنید.
یادآوریهای پیامکی میتواند در افزایش اعتبار برند، بهبود تجربه مشتری و البته رشد درآمد یک کسبوکار خاص بسیار موفق عمل کنند.
پرسشهای پرتکرار
یادآوری پیامکی چیست؟
یادآوری پیامکی یک شیوه کاملاً مقرونبهصرفه در آگاهسازی مشتریان است که میتواند سودآوری خوبی هم برای بسیاری از کسبوکارها داشته باشد. برای مثال پزشکی را تصور کنید که به طور منظم یادآوری پیامکی را برای بیماران خود ارسال میکند. در این حالت هیچ بیماری نوبت رزرو شده خود را فراموش نمیکند و از آن سو پزشک میتواند از بودجهای که بیمار برای درمان خود صرف میکند استفاده کند.