انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها | smsdrive

تقریبا 92 درصد شرکت‌هایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. این رسانه‌ها هدف‌گذاری را به‌قدری دقیق انجام می‌دهند که قانون‌گذاران را به دردسر می‌اندازند. برندها، اغلب از تبلیغات هدفمند استفاده می­کنند تا، محصولاتی را که قبلاً بررسی کرده اید به شما نشان دهند. این به کسب و کارها کمک می کند تا علاقه شما را برای بازگشت به وب سایت خود و خرید محصول جلب کنند. تبلیغات هدفمند، کمپین‌های تبلیغاتی خود را بر اساس جمعیت شناختی، مکان، علایق یا رفتارها، هدف قرار می‌دهد.

تبلیغات کلیکی یا (Pay Per Click) چیست؟ + ضرورت استفاده از آن

مثلا اینکه مجله خبری اس ام اس درایو کاربران برای گشت و گذار داخل وبسایت چطور است، تقریبا چند سال سن دارند، عادت‌های خریدشان به چه شکل است، در کدام شهر یا استان زندگی می‌کنند و مواردی از این دست که می‌توانند نوع تبلیغات را برای هر کاربر شخصی‌سازی کند. یا از کوکی‌ها استفاده می‌کنند یا این اطلاعات را به صورت مستقیم و توسط فرم‌ها از کاربران می‌گیرند و یا از پلتفرم‌های که این اطلاعات را دارند استفاده می‌کنند. تبلیغات‌تان را صرفا به کاربران شهرهای مختلف یا بازه‌های سنی موردنظرتان محدود کنید.

  • با ردیابی و نظارت بر وب‌سایت‌هایی که کاربران بازدید می‌کنند، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی می‌توانند مستقیماً تبلیغاتی را نشان دهند که مطابق با ترجیحات مصرف‌کننده است .
  • علاوه بر اینّ، این گونه تبلیغات به لحاظ اقتصادی نسبت به سایر انواع تبلیغات بسیار به صرفه تر است یعنی تبلیغ کننده می تواند با صرف هزینه کمتر تبلیغات موثرتری را انجام دهد.
  • اما نحوه ی ارائه این اطلاعات بسیار مهم است که با کمک تبلیغات اصولی و خلاقانه بهترین بازخورد حاصل می شود.
  • فروش هدفمند محصولات بزرگترین راز در افزایش فروش است که باید در هر بازاری به آن دست یافت.
  • بخش بندی بازار یا Market Segmentation یکی از مهم ترین فرایند ها در تبلیغات هدفمند به حساب می آید.

این روش که ریتارگتینگ هم نامیده می‌شود، می‌تواند به افزایش احتمال خرید توسط مشتری بالقوه‌ای که سایت شما را ترک کرده، منجر شود. تبلیغات هدفمند اینترنتی، موضوعی جذاب و کاربردی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که قصد داریم در این مقاله از آکادمی کاپریلا به آن بپردازیم. این مقاله به شما نشان می‌دهد که تبلیغات هدفمند اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد، ضمن اینکه نحوه کارکرد تبلیغات هدفگذاری شده را نیز بیان می‌کند. تبلیغات هدفمند آنلاین به عنوان یکی از کانال‌های بازاریابی برای جذب ترافیک، کاربر و فروش، تاثیر خود را ثابت کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید در مورد آن بدانید و برای کسب و کار خود بکار ببرید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نظرسنجی مشتریان با هدف شناسایی نیاز آن‌ها

به دلیل جذابیت‌هایی که می‌توان به محتوای استوری افزود و مهم‌تر از همه لینک وب‌سایت خدمات یا محصولاتتان، این مدل بسیار بازخوردهای خوبی در تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای شما خواهد داشت. استوری‌ها با اینکه ماندگاری 24 ساعته در پیج مورد نظر دارند ولی تاثیر طولانی‌مدتی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنند؛ اکثر اینفلوئنسرها به این شیوه تبلیغ می‌کنند؛ بنابراین این مدل از تبلیغات را حتماً مدنظر داشته باشید. در پلتفرم جریان کمپین‌های استوری-بازدیدی می‌تواند مخاطبان بسیاری را به سمت برند شما جذب کند. تبلیغات هدفمند یکی از موثر ترین راهکار های افزایش فروش، رشد کسب و کار و شناخته شدن برند شما می باشد.

کسب و کارهایی مثل رستوران‌ها، مطب پزشکان، آموزشگاه‌ها و … را می‌توان در این ارتباط مثال زد که هدف‌گذاری جغرافیایی تبلیغات در مدت زمان کوتاه، مشتریان زیادی را برای آنها جذب خواهد کرد. محتوای خلاقانه اي که یک سايت در اینترنت منتشر می کند تبلیغات هدفمند را به حداکثر می رساند. تبلیغات عمومی نسبت به مزایای عینی آن دارای سود کم و اغلب پرهزینه است، اما هدف‌گذاری به تمرکز منابع بر روی گروه‌های مخاطبان با ارزش کمک می‌کند. تبلیغات هدفمند بخش عمده ای از کار را برای یافتن مشتریان انجام مي دهد. تبلیغات هدفمند مزایای بسیاری را برای بازاریابان و مصرف کنندگان فراهم می کند. بیشتر مصرف کنندگان به دنبال پیام ها، محصولات و خدمات شخصی سازی شده مرتبط با خواسته ها و نیازهای خود هستند.

http://civil-architecture.ir