انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها | smsdrive

برای شناسایی و تعیین اهداف پیشنهاد می‌کنم سری به مقاله هدف‌گذاری اسمارت بزنید؛ در آنجا به‌صورت کامل به شما گفته‌ام که چگونه می‌توانید اهدافی خوب و درست برای خودتان تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنان قدم بردارید. بهتر است بدانیم آیا افزونه‌ها باید پاک شوند؟ یا فقط غیر فعال کردن آن‌ها کافی است؟ اول از همه این نکته را بدانید افزونه هایی که نیازشان نداریم، باید از سایت حذف شوند. در این مقاله حذف کامل افزونه از وردپرس را در 4 مرحله به صورت کامل به شما آموزش می دهیم.

تبلیغات هدفمند اینترنتی چیست و انواع آن کدامند؟ — به زبان ساده

خوبی این روش این است که تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید که به آن علاقه‌مند هستید؛ و درصد بیشتری احتمال دارد که آنها را خریداری کنید. آنها با مطالعه و به‌یاد سپاری آنچه ما در اینترنت دیده ایم، تبلیغاتی ایجاد می‌کنند. کلیه حقوق این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) محفوظ و متعلق به آژانس تبلیغاتی مانارسانه می باشد. چه معیارهایی بیانگر موفقیت یک آژانس تبلیغاتی موفق هستند؟ ممکن است که برای توسعه برند شخصی یا برند شرکت یا برند پزشکی خود به دنبال یک آ… ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد امروزه انجام تکنیکی تحت عنوان ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد در سراسر وب فراگیر شده است. یکی از روش های موثر و پر بازده برای معرفی کردن کار یا محصول به مردم بصورت متمرکز و هدفمند میباشد که با روشهای متنوع این حرکت انجام میشود.

  • کلیه حقوق این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) محفوظ و متعلق به آژانس تبلیغاتی مانارسانه می باشد.
  • این رفتارهای کاربران و عادات خرید آن‌ها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است.
  • تبلیغ‌کنندگان به غیر از کوکی‌ها، از روش‌های دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز برای آشنایی با سلایق آنها استفاده می‌کنند.
  • تبلیغات هدفمند بخشی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی محسوب می‌شود.
  • با ارائه تبلیغاتی که هدفمند هستند، اطمینان بیشتری خواهید داشت که، فقط افرادی که مشتریان اصلی شما هستند، بتوانند تبلیغات شما را مشاهده کنند، که در نتیجه باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه ها می­شود.

هدف‌گذاری در هر زمینه‌ای از زندگی نتایج حیرت‌انگیزی را به همراه دارد؛ به‌عنوان‌مثال اگر شما در یک کویر گیر افتاده باشید اما دقیقاً بدانید که کدام مسیر شما را نجات می‌دهد، حتماً موفق می‌شوید. تبلیغ کنندگانی که این داده‌ها را جمع‌آوری و استفاده می‌کنند، ادعا دارند که اطلاعات شخصی حساس را در پرونده خود نگهداری نمی‌کنند. اما قطعیت کافی از این مورد در چنین حافظه بزرگ داده‌ای بسیار دشوار است.

http://civil-architecture.ir

تبلیغات هدفمند اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند که پیام‌های تبلیغاتی خود را بارها بارها به مخاطبانی که از سایت شما بازدید کرده‌اند نشان دهید. این کار باعث می‌شود که مشتریان احتمالی که از سایت بازدید کرده‌اند کم کم به سمت خرید سوق داده شده و به یک خریدار و مشتری واقعی تبدیل شوند. این نوع از هدف‌گذاری در تبلیغات، برای بسیاری از کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهایی که محصولات و خدمات آنها به مناطق جغرافیایی وابسته بوده، پررنگ‌تر است. هدف‌گذاری جغرافیایی، به راحتی می‌تواند تبلیغات را به مخاطبان براساس منطقه جغرافیایی که زندگی می‌کنند، ارائه دهد.

تبلیغات متنی هدفمند

مثلا وقتی یک اپلیکیشن سفارش غذا روی گوشی‌تان دارید و آدرس‌تان را ثبت کرده‌اید معمولا اس‌ام‌اس‌ها و مجله خبری اس ام اس درایو مختلفی از رستوران‌های نزدیک آدرس‌تان برای شما ارسال می‌شود. این مدل تبلیغ که اصطلاحا ژئوتارگتینگ نامیده می‌شود خیلی ساده و در عین حال کاربردی است و بیشتر به درد کسب و کارهای محلی می‌خورد. مثلا اگر اپلیکیشن استارباکس و یا برخی اپ‌های دیگر را روی گوشی‌تان داشته باشید. به محض اینکه به یک فروشگاه استارباکس نزدیک می‌شوید نوتیفیکیشنی روی گوشی شما ظاهر می‌شود که مثلا 5 کیلومتر با یک شعبه از استارباکس فاصله دارید و معمولا یک کد تخفیف هم برای شما ارسال می‌کند تا شما را برای خرید از استارباکس ترغیب کند. بنابراین در دنیای کسب‌وکار و بازاریابی نیز هدفمند بودن مزایای بسیاری زیادی را برای ما فراهم می‌کند؛ مثلاً اگر به‌صورت صحیح و اصولی این کار را انجام دهید، طی مدت کمی فروشتان چند برابر می‌شود و با سرعت بسیار بیشتری پیشرفت خواهید کرد. اگر مخاطبانتان را به‌صورت صحیح بشناسید، می‌توانید پیام‌هایتان را به بهترین شکل ممکن به دست آنان برسانید و این یعنی یک کمپین تبلیغاتی موفق!

تبلیغات هدفمند و اهمیت آن در عصر حاضر