ارسال پیام انتخاباتی 1400 : 🔥 تأثیرگذارترین روش تبلیغات کاندیدها
مثلا:
ارسال از روی نقشه گوگل و موقعیت جغرافیایی
ارسال براساس منطقه و کد پستی ( مثلا منطقه ۴ تهران)
ارسال براساس مشاغل و اصناف
ارسال به افرادی که ۷ روز گذشته، از یک منطقه عبور کرده اند
و..
عابران غذا را دریافت کرده و یک مرتبه اسم شما را میشوند. حتی ممکن است بروشور تبلیغاتی شما را نیز دریافت کنند.
شهروند گرامی، در این دوره انتخابات، توفیق خدمت به شما را دارم.
قیمت پایین در برابر حجم بالای ارسال! نرخ ارسال پیامک، در مقایسه با تبلیغات کلیکی، یا تبلیغات در شبکههای اجتماعی، بسیار پایین است. این مزیت را در مقابل نرخ باز شدن بالای ۹۸% قرار دهید. چرا نباید از این روش به شکل جدی و گسترده استفاده نکنید؟!
اگر توفیق خدمت به شما را داشته باشم، وضعیت اختصاص مجوز ساخت و ساز در منطقهی ۴ را بهبود چشمگیری خواهم داد. برنامهی اجرایی من را میتوانید از لینک زیر مطالعه فرمایید:
تصور کنید که شاغلین فعال در این حوزه با دریافت این پیامک، چه احساس مثبتی خواهند داشت! قطعا هدفمندیهای این چنینی شما را به کسب پیروزی در انتخابات بیش از دیگران، نزدیک خواهد کرد.
حال شما در ۳ روز آینده میتوانید به یاری سامانه پیامک ویژه انتخابات پیامک سفید، با ارسال پیام به کسانی که از آن ناحیه عبور کردهاند، در خاطرشان تا روز انتخابات، باقی بمانید.
مثلا چنین متنی را ارسال میکنید:
لینک یکی از مطالب منتشر شده در خبرگزاری، در پیامک دوم میتواند قرار بگیرد.
ارسال از نقشه گوگل برای چند شهر بزرگ شامل شهرهای ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، زنجان، دزفول، شیراز، قم، کرج و مشهد مشخص شده است.
در این پیامک نامزد انتخاباتی در واقع مخاطب را به یک صفحهی دیگر منتقل میکند. این صفحه میتواند یک کانال/گروه تلگرامی یا واتس اپی و یا به صورت حرفهایتر، یک صفحه اینترنتی باشد.
مثلا نمایندهی فرضی، در کمپین انتخاباتی خود، توجه ویژهای به ساخت و ساز و موارد مرتبط به آن داشته است. او برنامههای تازهای را برای بهبود وضعیت ساخت و ساز در شهر خود ارائه کرده است.
جهت مطالعه روی لینک زیر بزنید: domain.ir
اولین دلیل تأثیرگذاری زیاد آن است. این روزها همهی افراد تلفن همراه دارند. طبق آمارها نرخ باز شدن پیامهای مرتبط به انتخابات، بالای ۹۸% است. این میزان مشاهده و درگیری با پیام را، در هیچکدام از روشهای تبلیغاتی انتخاباتی نخواهید داشت.
همشهری عزیز؛ تصمیم بر آن شد که با کاندیداهای «اسامی کاندیداها» یک ائتلاف تشکیل دهیم تا در اجرای برنامههای آینده، یکصدا و همراستا باشیم.
شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات نیاز به روشی هوشمندانه دارید. در این روش، شما براساس یک محدودهی خاص جغرافیایی، میتوانید به مخاطبین خود، پیامک انبوه ارسال کنید.
منتظر دیدار شما در پای صندوقهای رأی در روز ۲۸ خرداد هستم
برخی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ۱۴۰۰، برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات در انتخابات، نیاز به دستهبندی مخاطبین براساس شغلهای مختلف دارند.
شما می توانید با انتخاب منطقه مورد نظرتان از بین شماره های موجود، تعداد مناسب ارسال خود را انتخاب نمایید. در این قسمت از ارسال می توانید چندین منطقه را انتخاب نمایید.
ما در پیامک سفید، بیش از ۱۰ سال است که در ایام انتخابات، در کنار شما هستیم. تیم پشتیبانی حرفهای ما، همه روزه از صبح تا شب، در تمام مراحل در کنار شما هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید
فعالان شغلهای مختلف؛ هدفمندی هوشمندانه انتخاباتی
تصور کنید یکی از برنامههای تبلیغاتی شما، پخش شام در منطقهای از شهرتان است. شما در آن ناحیهی خاص، بنر و استند قرار داده و تیم شما ضمن معرفیتان به شهروندان، غذا پخش میکنند.
لیست تمامی اعضای این ائتلاف را از لینک زیر ملاحظه کنید:
کاندیداهای دارای برنامه تبلیغات، معمولا برای اطلاع رسانی انتخاباتی با این اهداف پیامک ارسال میکنند:
اسم و فامیل ؛ کد انتخاباتی
اسم و فامیل ؛ کد انتخاباتی
ماندگاری بالا. همچنین پیامکهای ارسالی شما، تا روز رأیگیری، در تلفن همراه مخاطب باقی میماند. این یعنی اگر به میزان کافی جذاب بوده باشید، حتما زمان رأیگیری کد انتخاباتی شما را از داخل پیامک، یادداشت خواهد کرد.
ارسال دکل ایرانسل؛ اطلاعرسانی به عابرین در خیابان
اطلاع رسانی پیامکی حضور در انتخابات ۱۴۰۰ معمولا با یک پیامک اولیه آغاز میشود:
در ابتدا بهتر است با مفهوم ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس بیشتر آشنا شویم: