فقط در نظر داشته باشید که مدت زمان این فایل صوتی بسیار طولانی یا بسیار کوتاه نباشد . پیام های صوتی به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس منطقه و کدپستی و همچنین بر اساس تفکیک سن و جنسیت نیز ارسال می شود . توجه کنید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید و مثلا از آنها بخواهید در یک نظرسنجی شرکت کنند.
کدهای کوتاه
بنابراین، باید تلاش کنید تا با ارسال پیامهای ارزشمند مخاطبان خود را از دست ندهید. علاوه بر این، زمانی که افراد به شما اجازه میدهند تا محصولات و خدمات خود را در فضای شخصی آنها بازاریابی کنید، انتظار دارند که به صورت اختصاصی با آنها برخود شود. بنابراین، به مشتریان وفادار خود با پیشنهادات انحصاری پاداش دهید و طوری با آنها برخود کنید که خود را جزیی از کسبوکار شما بدانند. چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم. به طور مثال برای یک کسب و کار بزرگ، سرعت ارسال پیامک عامل مهمتری است یا تعرفه ها و قیمت گذاری ها؛ و بالعکس برای یک کسب و کار کوچک مهمترین عامل پایین بودن تعرفه هاست.
تعداد کاراکتر پیامک ارسالی در اس ام اس تبلیغاتی باید چه تعداد باشد؟
میخواهیم باز هم تأکید کنیم که زمانی پیامک تبلیغاتی بیشترین اثر را دارد که کاربر برای دریافت پیامک رضایت داده باشد. البته اشتباه نکنید، زمانی که میگوییم بازاریابی پیامکی مانند سابق داغ نیست منظور ما این است که اگر برای تبلیغات پیامکی خود استراتژی درست نداشته باشید، به این نتیجهگیری اشتباه میرسید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هنوز باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید.
پیامک پارسیان
به خاطر داشته باشید که با مجله خبری اس ام اس درایو پیامک تبلیغاتی کار شما به پایان نرسیده است. بلکه شما باید یک متن هدفمند و مخاطبپسند برای پیامک خود تهیه کنید. سپس، مخاطبین هدف تان را فیلتر کرده و در زمان مناسب اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارسال اس ام اس تبلیغاتی به آنها کنید.
- تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است.
- اگر میخواهید یک سیستم بازاریابی پیامکی موثر راه بیندازید، می توانید روی کمک ما حساب کنید.
- با بکارگیری تمامی این نکات ساده اما ضروری در نگارش محتوای پیامک تبلیغاتی، شناسایی زمان درست و مخاطبان هدف برای ارسال میتوانید موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمایید.
- این خط زیرمجموعه ای از شرکت مگفا می باشد، شما می توانید با این شرکت تماس بگیرید و ارسال کننده پیام را بیابید.
اگر تولید کننده محصولاتی هستید که توسط مشاغل خاصی مورد استفاده قرار میگیرند، میتوانید بانک اطلاعاتی تلفنهای همراه را بر اساس مشاغل خاص فیلتر کرده و پیامک تبلیغاتی خود را برای آن گروه مشخص شده ارسال کنید. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند ۲۲ شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. برای این شغل بهتر است که در طول هفته ارسال اس ام اس تبلیغاتی انجام شود. چون بازدهی بیشتری دارد و افراد در طول هفته بیشتر تمایل دارند که تمامی کارهای خود را به اتمام برسانند و معمولا این دسته از امور را به آخر هفته موکول نمیکنند.