پیشنهاد می شود حتی اگر در یک صفحه که پیامک خود را می نویسید هنوز تعداد کاراکتری تا پرشدن آن صفحه باقی مانده از درج اطلاعات اضافی و غیرضروری پرهیز نمایید. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد سامانه پیامکی همکاران اس ام اس محفوظ است. در این مورد بازاریابی شما امکان ایجاد یک ارتباط دو طرفه با مخاطب و قابلیت اندازهگیری و ردگیری آن را دارید، طبق تحقیقات انجام شده تبلیغات پیامکی نسبت به سایر تبلیغات از بازدهی بالایی برخوردار میباشد. تبلیغات پیامکی به دلیل ایجاد ارتباط سریع با مخاطبان تاثیر پذیری آنی ایجاد میکند. درراهنمای خرید پنل اس ام اس توصیه می شود که سابقه شرکت، هزینه های آن، پشتیبانی شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس و .. شما میتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.
معیار موفقیت یک تبلیغ پیامکی
بهتر است بعد از ارسال مجموعه ای از تبلیغ های پیامکی، میزان موفقیت این پیامک ها بررسی شود تا در صورت لزوم در زمان ارسال پیامک ها بازنگری صورت بگیرد. براساس مطالعات انجام شده، نرخ باز کردن ایمیل در حدود ۲۰ ذکر میشود. این درحالی است که نرخ باز کردن پیامک، عددی در حدود ۸۲ درصد است و ۹۰ درصد افراد در کمتر از ۳ دقیقه اقدام به باز کردن SMS میکنند. در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح میدهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را بررسی میکنیم.
در این موارد ممکن است تدوین متن پیامک تبلیغاتی ضعیف باشد یا کسب و کار به صورت تصادفی و بدون رضایت مخاطب پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده باشد. افراد نمیخواهند در شرف از دست دادن فرصت استثنایی تخفیف یا خرید کالایی جذاب باشند. این موضوع باعث میشود ایجاد اضطرار و فوریت ابزاری قدرتمند برای تبدیل کردن مخاطبان باشد. این کار را میتوان با قرار دادن محدودیت در مدت زمان یا تعداد کالا به انجام رساند.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در حوزههای مختلف
مثلاً هنگام یک نامنویسی اینترنتی یک چک باکس را پر کنند که میخواهند در خبرنامه شما باشند یا نه؟ یا میتوانید یا فرستادن یک پیامک از فرد اجازه بگرید که میخواهد ارسال پیامها ادامه داشته باشد یا نه. با ثبت نام در سرویس های ارائه دهندهی خدمات پیامکی و با توجه به هدف تبلیغ میتوان پیامهای انبوهی را به مشتریان ارسال کرد. در مقاله بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه به صورت کامل تری به موضوع انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک پرداخته ایم. به کلماتی فکر کنید که میتواند تأثیر چشمگیری بر مخاطب شما بگذارد. سعی کنید پیامکهای ارسالیتان جهت ایجاد اعتماد مشتریان، متناسب با الگوی رفتاری آنها شخصیسازی شود. گاهی حتی میتوانید موارد سرگرمی مثل بازی، متنهای تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه را نیز به متنهای خود اضافه کنید.
مجله خبری اس ام اس درایو از روشهای زیر رضایت خود را برای دریافت پیامهای تبلیغاتی اعلام میکنند. پس اگر قصد گسترش کسب و کار خود را دارید اما زمان و توان مالیِ بالایی برای سرمایهگذاری در بخش تبلیغات ندارید، تبلیغات پیامکی میتواند ابزاری مفید، ساده و کمهزینه برای شما باشد. نرمافزارهای پیام رسان یا شبکههای اجتماعی جایگزین خدمات پیامکی نیستند، بلکه همسو با این خدمات در راستای اهداف تبلیغاتی شما حرکت میکنند. گفتههای بالا تماماً دلایل موثقی برای استفاده از تبلیغات پیامکی به شمار میآید. اما یک نکته مهم اینجا وجود دارد، نکتهای که ممکن است کل بازاریابی پیامکی شما را از ریشه نابود کند.
- بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود.
- سامانه ارسال اس ام اس انبوه، این امکان را به شما میدهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.
- برای مثال اطلاعرسانی در مورد راهاندازی محصول جدید یا تخفیف فصلی از این موارد هستند.
- از مزایای بازاریابی پیامکی این است که به وسیله آن میتوان پیامهای حساس به زمان را برای مخاطب ارسال کرد.
- در این پیامها میتوانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حملونقل.