20 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی فرادرس مجله  | smsdrive
انتشار: تیر 01، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

20 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی فرادرس مجله | smsdrive

برای مثال در تصویر زیر بهتر بود که تبلیغ کننده برای تعامل بیشتر، ابتدا خود را معرفی کند. برای نوشتن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار همواره تلاش کنید تا در ابتدای متن توجه افراد را به موضوع جلب کنید. اگر چند سال پیش قصد ایجاد یک کمپین تبلیغات پیامکی را داشتید شاید میتوانستید با یک پیام «سورپرایز! » افراد زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید ولی الان دیگر کسی به این پیام ها توجه نمی کند و مستقیم به سطل زباله می روند. قیمت و تعرفه خدمات پیامکی، تنها یکی از عوامل در انتخاب سامانه پیامکی است؛ در این راستا باید به عوامل مهم دیگری چون سرعت ارسال پیامک، خدمات کارشناسی و پشتیبانی، دیتابیس سامانه و … توجه کرد.

ارسال پیامک سن و جنسیت

مجله خبری اس ام اس درایو پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد. شاید بتوان گفت ارسال پیامک انبوه هدفمند، قدرتمندترین قابلیتی است که سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پیامک انبوه شما می توانید جامعه هدف پیامک های تبلیغاتی خود را به دلخواه تعیین کرده و صرفا آنان را مخاطب تبلیغات خود قرار دهید. توجه داشته باشید سریعترین راه برای جلب نظر مخاطبینی که با کسب و کار شما آشنا هستند؛ تبلیغات پیامکی می باشد.

از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد. هدف بسیاری از پیامک های تبلیغاتی، برندینگ یک مجموعه است؛ این پیامک ها به هدف فروش یک محصول ارسال نمی شود، بلکه هدف آن است که نام یک برند، یا یک مجموعه به چشم و گوش مخاطب آشنا شود. معمولا شرکت های بزرگ معمولا در شروع فعالیت های تبلیغاتی شان، این هدف را دنبال می کنند. یکی از مزایای نجوا نسبت به سرویس های ایرانی دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه ثابت یا اضافه وجود ندارد و هزینه تنها متناسب با میزان ارسال پیامک و بدون هیچ گونه پیچیدگی محاسبه می شود.

  • پیامک برداشت و واریز بانک یا پیامک ثبت سفارش نمونه هایی از این نوع پیام های کوتاه هستند.
  • توجه کنید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند.
  • در مقایسه با تبلیغات کاغذی و محیطی، تبلیغات پیامکی کمترین تأثیر را در آلودگی محیط زیست دارد و هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی کند.
  • در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد.
  • در تبلیغات پیامکی این محتوا است که با مخاطب ارتباط برقرار می کند و آن ها را راضی به دریافت خدمات و یا محصولات شما می کند پس تا جایی که ممکن است در محتوای آن باید دقت شود.
سامانه پیامکی پیام رسان با به کارگیری کادر مجرب فروش و آشنا به علم بازاریابی، به شما کمک میکند تا علاوه بر داشتن یک پنل پیامکی هوشمند و حرفه ای، مشتریان خود را به دوستان همیشگی خود تبدیل کنید. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل های اس ام اس ایده پردازان ثبت نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد.

http://civil-architecture.irمثلا یادآوری قرارها با ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد. از طرفی، معرفی یک محصول و اطلاعات فنی آن (همراه با محتوای بصری) با ایمیل خیلی بهتر است. این روزها تلفن همراه به بخش جدانشدنی زندگی هر فردی تبدیل شده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک فراپیامک