
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
پاسخگوی خودکار پیامکی، بهترین منشی پیامکی برای مشتریان
نحوه فعال سازی و استفاده پاسخگوی خودکار پیامکی یا منشی پیامکی در بسیاری از مجموعه ها یکسان است. تنها ممکن است تفاوت های جزئی در این مورد وجود داشته باشد. برای این که بتوانید این قابلیت را فعال کنید باید در میان گزینه های موجود در پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی خود به دنبال پاسخگوی خودکار بگردید. پس از این که بخش مورد نظر را پیدا کردید، باید شماره ای که قرار است پاسخ را از طریق آن برای مخاطبان ارسال کنید یا همان شماره اختصاصی خود را وارد کنید.
قسمت بعدی محل وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر است. در این بخش کلمه ای را که در صورت وجود پیامک، منشی باید به آن پاسخ دهد را وارد می کنید. در قسمت بعدی متن پیامک ارسالی برای مخاطبان را تایپ می کنید. با انتخاب گزینه فعال سازی این قابلیت برای پنل پیامکی شما فعال خواهد شد و می توانید به مخاطبینی که از دفترچه تلفن، بانک شماره یا موارد دیگر پیامک ارسال کرده اید، پاسخ دهید.
موارد بسیار مناسب برای استفاده از منشی پیامکی
منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار پیامک یک قابلیت است که با استفاده از آن می توان به سرعت پاسخ مخاطبان پیامکی خود را به صورت خودکار داد.
دیگر لازم نیست فردی را برای پاسخگویی به پیامک های مشتریان استخدام کنید یا خودتان ساعات زیادی را به این کار مشغول باشید. منشی پیامکی شما تمام کارهای لازم را به صورت خودکار انجام می دهد. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید، نظارت بر آن خواهد بود.
۳- پیگیری راحت تر
۲- از منشی پیامی در چه مواردی می توان استفاده کرد؟
شما می توانید در سامانه پیامکی خود از مخاطبان بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند یا این که پیامکی حاوی یک متن خاص برای شما ارسال کنند تا در اسرع وقت مجموعه مورد نظر با آن ها تماس برقرار کند. در این صورت می توانید در پاسخ آن کلمه خاص، پیامکی را از طریق پاسخگوی خودکار پیامک برای افراد ارسال کنید و در متن آن پیام نوشته باشید که کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک
مواردی مانند عضویت در خبرنامه، برگزاری نظرسنجی ها و پیگیری مخاطبان از مهم ترین مواردی هستند که می توان از منشی پیامکی استفاده کرد. در این مواقع مزایای استفاده از قابلیت خود را به شکل بسیاری بیشتری نشان می دهد.

بسیاری از کسب وکارها برای این که بتوانند نظر و سلیقه مشتریان را بهتر متوجه شوند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای آینده کسب وکار داشته باشند، از نظرسنجی های پیامکی استفاده می کنند. استفاده از یک منشی پیامکی در این مواقع نیز بسیار سودمند است. شما می توانید برای مخاطبان به صورت خودکار متنی برای تشکر از شرکت آن ها در نظرسنجی ارسال کنید.
۳- دریافت اطلاعات بیشتر
امتیاز به این مطلب