نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive
انتشار: شهریور 06، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive

بعد از ارسال پیام، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند دریافت خواهید کرد. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می کنند، آن را به طور کامل می خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. در نهایت اگر قصد دارید که نتایج پیامک های تبلیغاتی خود را رصد کنید، توصیه می کنیم لینکی که در پیامک های تبلیغاتی خود قرار می دهید به صورت utm باشد.

  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یکی از بهترین روش های درآمدزایی و برقراری ارتباط با مؤثر مشتریان در تمامی زمینه ها به شمار می آید.
  • خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .
  • سرویس پنل انبوه ایده پردازان، پس از فعالسازی یک خط اختصاصی رایگان به شما می دهد که امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیز در آن وجود دارد.
  • بلکه شما باید یک متن هدفمند و مخاطب پسند برای پیامک خود تهیه کنید.

مجله خبری اس ام اس درایو کوتاه های خدماتی قابلیت ارسال به بلک لیست (مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را دارند اما پیام کوتاه های تبلیغاتی این قابلیت را ندارند. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی تنها با هدف تبلیغ یک محصول و یا یک کسب و کار ارسال نمی شود. برای مثال هنگامی که در آستانه انتخابات، کاندیدها برای عموم مردم پیامک ارسال می کنند هم، در حال ارسال پیامک تبلیغاتی هستند. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .

ارسال پیامک به شماره های مسدود مخابراتی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا بدان اشاره شد می باشد. این بی نظمی زمانی ایجاد میشود که پیشنهاد خارج از منطق بدهید تا برای درک معنای حس کنجکاوی مخاطب تحریک شود. بدون شک هیچ کسب و کاری نمیخواهد مشترکین خود را از دست بدهد یا فراموش شود.

سوالات متداول ارسال پیامک تبلیغاتی

آن زمان است که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم می گیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوه ی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. ایجاد دردسر و ارسال بی موقعه پیام یکی از مهم ترین دلایل مسدود کردن تبلیغات پیامکی و قرار دادن خطوط در بلک لیست است. با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار می توان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود. در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟" مشاهده می کنید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. اما توجه داشته باشید بسته به نوع کسب و کار شما، ارسال پیامک تبلیغاتی حتی در روزهای تعطیل نیز می تواند اثر بخش باشد. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران، کافه، فروشگاه زنجیره ای یا یک فضای تفریحی هستید، این موضوع برای شما متفاوت است. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود ندارد. اما به صورت میانگین شما می بایست زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.

http://civil-architecture.ir