
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive
مثلا اگر پیامی تبلیغاتی در مورد کت های بارانی ارسال کرده اید، در صورتی که نامی از برند یا فروشگاه برده نشود، ممکن است مخاطب آن را هرزنامه در نظر بگیرد. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، باعث می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطب برسد. برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه، ساعاتی وجود دارد که ترافیک کمتری در اپراتورها وجود دارد. با درک این تفاوت ها می توان نتیجه گرفت که روزها و ساعت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی، قانون و ویژگی هایی دارد که اگر می خواهیم پیام های ما نتیجه بخش باشد باید آن را رعایت کنیم.
لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول با کد USSD
ارسال چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند. این کار توسط هیچ مجموعه و نهادی تایید نمی شود، تا آنجا که امکان داشته باشد سرویس های این کاربران غیرفعال می گردد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد. لطفا شما هم توجهی به این پیامکها نکنید و در صورت دریافت این پیامکها، اگر شماره ارسال کننده از زیرمجموعه ایده پردازان باشد، حتما اعلام نمایید تا برخوردهای لازم با فرد ارسال کننده صورت پذیرد. چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامک های تبلیغاتی ارسال شده از سمت بانک ها ببینند، پیشنهاد ها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.
متن پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری
همچنین ارسال پیامک بر اساس کد پستی در کنار ارسال به BTS ایرانسل (دکل آنتن ایرانسل ) در سامانه پیامکی پیام رسان فعال است . یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و ان ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید . ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین روشی است که می توانید از طریق آن کالاها، محصولات و خدمات خود را به مخاطبین معرفی کنید. به خاطر داشته باشید که با خرید پیامک تبلیغاتی کار شما به پایان نرسیده است.
http://civil-architecture.irمقاله آموزش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول به طور کلی روش های جدید و کامل قطع و غیرفعال سازی سرویس اس ام اس های تبلیغاتی را بازگو می کند. دریافت کردن پیامک های تبلیغاتی در طول روز ممکن است ناخوشایند به نظر برسد. به همین منظور مقاله ای گردآوری کردیم که بتوانید با استفاده از آن سرویس پیامک های ارزش افزوده را غیرفعال کنید. سامانه ارسال اس ام اس انبوه، این امکان را به شما می دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ام اس فراپیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش های زیر به شما می دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می سازد.
- بر این اساس می توان گفت که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود.
- بنابراین کمپین های موفق اغلب به مشتریان خود در ازای تعامل ارزشی ارائه میدهند.
- مثلاً پیامک های حاوی کد تخفیف یا حراج های فصلی که از طرف سایت بانی مد، سایت دیجی کالا یا فروشگاه جین وست ارسال می شود در دسته اس ام اس های تبلیغاتی هستند.
- توجه کنید که بسیاری از بانک ها از مشترکان خود برای ارسال وضعیت تراکنش های مالی، ۱۰ هزار تومان درسال دریافت می کنند.
همچنین علاوه بر شخصیت حقوقی و وثیقه، مجله خبری اس ام اس درایو درخواست کننده خطوط خدماتی باید مستنداتی مبنی بر اینکه دارای جامعه ی مخاطبانی است و قصد دارد از این خطوط برای اطلاع رسانی و ارائه خدمت استفاده کند ارائه دهد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود راه ارتباطی با کسب وکار خود عنوان نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مشخص کردن راه ارتباطی مشتریان با کسب وکار شما یک پیامک بیهود خواهد بود. برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد. کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است.
مراحل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
نویسنده: تیم تحریریه استار اس ام اس