
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive
برای لغو اشتراک می توانید لینک لغو اشتراک را در اختیار کاربر قرار دهید یا در متن ذکر کنید که با ارسال عددی خاص، اشتراک آن ها لغو می شود. برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجی کالا را مشاهده می کنید که با ارسال عدد ۱ می توانید اشتراک خود را لغو کنید. پیامی که مخاطبان دریافت می کنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند. با وجود نرخ باز کردن 98% تبلیغات پیامکی در مقایسه با نرخ 22% بازاریابی ایمیلی، بازخورد مخاطبان به میزان زیادی به متن پیام شما بستگی دارد. یک متن خوب می تواند فرد را عاشق شما کند یا برعکس سریع شما را در دسته بلاک شده ها قرار دهد. در متن پیامک تبلیغاتی از کلماتی استفاده کنید که اطلاعات را دقیق و کامل به خواننده منتقل کند.
نکاتی که به هنگام نوشتن پیامک تبلیغات باید به آن توجه داشته باشید.
با بکارگیری تمامی این نکات ساده اما ضروری در نگارش محتوای پیامک تبلیغاتی، شناسایی زمان درست و مخاطبان هدف برای ارسال می توانید موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمایید. سعی کنید کل مطلب را در چند جمله کوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل کنید. از حاشیه رفتن در متن پیامک خودداری کنید چون با توجه به محدودیت کارکتر در ارسال پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغات باید به صورت مستقیم و صریحا مطلب خود را منتقل نمایید.
- فقط در نظر داشته باشین خط مورد نظرتون باید در دسترس باشه، چون کد فعالسازی به خط همراه اول ارسال می شه و شما باید برای ادامه ی ثبت نامتون به این کد دسترسی داشته باشین.
- در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می سازد.
- به هر منطقه ای از شهر که میخواهید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید .
- تنها کافی است تا تعداد پیامک های تبلیغاتی ای را که نیاز دارید خریداری نمایید و شروع به ارسال پیامک بدون خرید پنل نمایید .
- کد کوتاه شامل عددی با ۵ یا ۶ رقم است که برای هر کسب وکار مقدار مشخصی دارد و نشانه برند است.
اما چیزی که واضح و قطعی است، وجود سیمکارت هایی داخل این گوشی ها برای تبادل تماس ها و پیام هایی است که بین افراد ردوبدل می شوند. لذا با صراحت کامل می توان گفت بازاریابی از طریق تبلیغات پیامکی بسیار گسترده تر از شبکه های اجتماعی می تواند باشد. همانطور که می دانید مردم علاقه بسیار زیادی دارند تا از برندهای نام آشنا و معتبر اقدام به خرید محصول و یا خدمات نمایند. در نتیجه، شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق فراپیامک، در زمینه برندینگ بسیار موفق شوید. این زمان بهترین و تاثیرگذارترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارهای تفریحی خواهد بود.
http://civil-architecture.irتقسیم بندی به شما امکان می دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب نمایید. بر اساس جنسیت، کشور و غیره می توانید پیامهای متفاوتی را برای گروههای خاص از افراد ارسال کنید. از جمله مزایایی که باعث برتری نسبی تبلیغات پیامکی می شود، امکان ارتباط مستقیم شما با مخاطب است. در تبلیغات از طریق تلویزیون، شبکه های اجتماعی و رادیو احتمال اینکه مخاطب در دسترس نباشد زیاد است. اما در تبلیغات پیامکی مخاطب شما بالاخره نوتیفکیشن پیام را می بیند و بدون زحمت خاصی آن را باز کرده و پیام را می بیند. بازاریابی پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه محسوب می شود.
ارسال پیامک منطقه ای
در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب مجله خبری اس ام اس درایو زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد. پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. پس توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی هر دو در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را دارند. اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آن ها خوانده می شوند. زمانی که شما از پنل های ارسال پیامک استفاده می کنید، می توانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید. در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می رسد.