
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام، جذاب و ترغیب کننده
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام می توانید به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، می توانید منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در مناسبت های خاص، هنگام قرعه کشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونه ها تأثیر بسیار شگفت انگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آن ها استفاده کنید، می توانید شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
نرخ بازگشت سرمایه (ROI)\xa0در اصل نسبت سودی است که کسب وکارها در مقابل هزینه های انجام شده به دست می آورند. زمانی که بحث بازاریابی در هر زمینه ای به میان می آید، یکی از اولین مفاهیمی که باید به آن توجه شود، هزینه در مقابل بازدهی است. واقعیت این است که بازاریابی پیامکی یکی از سالم ترین روش های نرخ بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. از طرفی یک پیامک تبلیغاتی مانند نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام نسبت به سایر روش های بازاریابی هزینه مقرون به صرفه تری دارند و شما می توانید با چیدن یک استراتژی از ریال به ریال هزینه ای که در این راه انجام می دهید، انتظار بازگشت سرمایه را داشته باشید. اگر بتوانید به خوبی از بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید، مطمئن باشید که بازدهی فوق العاده ای خواهید داشت.
افزایش نرخ تبدیل
در اینستاگرام فرصت زیادی برای رشد وجود دارد و پیامک های تبلیغاتی می توانند این پتانسیل را داشته باشد که به کمک آن ها و از طریق این کانال ارتباطی میزان دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. در ادامه به ذکر برخی از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام اشاره می کنیم که می توانید به کمک آن ها تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید.
- هر مخاطب یک تخفیف. برای دیدن تخفیف های جذاب ما به (آدرس پیج) مراجعه کنید.
- دخترا امروز روز شماست. به پاس قدردانی از همراهیتان، به مدت یک هفته و به مناسبت روز دختر تمامی اجناس پیج تا ۵۰ درصد تخفیف به فروش می رسند. پس همین حالا به ما سر بزنید.
- غذای خوشمزه و لذیذ تنها چند قدم باهات فاصله داره. کلیک کن و بیا ببین اینجا چیا برات آماده کردیم.
- شیرینی از ما، چایی از شما!! بدون اینکه از خونه بری بیرون سفارشت رو ثبت کن. از ناپلئونی گرفته تا نون خامه ای. شکموهاش ما رو دنبال کنن.
- شما جزو اولین کسانی هستید که از محصولات و تخفیف های جدید ما باخبر می شوید. پس برای بهره مندی از این تخفیفات شگفت انگیز به کانال ما در اینستاگرام سری بزنید.
- فرصت محدود است، پس برای پیوستن به گروه چند هزار نفری (نام پیج) عجله کنید. در اینجا همه چیز برای شما و جلب رضایتتان است.
- می دونستی یه جای دخترونه هست که هم می تونی بخری، هم بفروشی هم دوست پیدا کنی؟ روی پیوند زیر کلیک کن تا ببریمت به جمع دخترا.
- درسته در خودمون نمی دیدیم که یه روزی مامان و بابا بشیم، اما الان که وقتش رسیده باید حسابی کوچولومونو خوشگل کنیم. به اینجا (آدرس پیج) سر بزن تا بتونی شیک ترین لباس ها رو واسه نی نیت بخری.
- اینجا همه چیز خوش رنگ و خوشگله، پس فقط خوش سلیقه ها بیان. منتظرت هستیم بانوی خوش سلیقه.
- داستان های زندگیت رو با فریم های باکیفیت به یاد موندنی کن. در فروشگاه ما به بهترین گوشی های دنیا دسترسی خواهی داشت. از طریق این لینک (آدرس پیج) با ما در ارتباط باش.
- کفشای سیندرلا تو پیج ماست. حتماً بیا و ازش دیدن کن. شاید خوشت اومد و خریدی. به ما سر بزن.
فضای اینستاگرام بسیار بسیار شلوغ است، در نتیجه دیده شدن در این فضا و در بین فشار رقبا بسیار سخت است. پس چه بهتر که خارج از این فضا به دنبال راهی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید. نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام می توانند راهی بی نظیر برای شناساندن برند شما به مشتریان بالقوه باشند. با پیامک می توانید فارغ از هیاهوی اینستاگرام به مخاطبان نشان دهید که «ما هم در اینستاگرام هستیم و از اینکه شما را به مخاطب خود تبدیل کنیم بسیار خوشحال خواهیم شد».
از جمله مزایای این شیوه شناخت نام تجاری، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد دنبال کنندگان و افزایش فروش خواهند بود.
- چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام اهمیت دارد؟
هیچ یک از اشکال بازاریابی به اندازه پیامک ها نرخ اشباع بالایی ندارند. تحقیقات جدید نشان می دهند که پیامک های تبلیغاتی در ۹۹ درصد از موارد باز و خوانده می شوند. نکته جالب تر زمان باز کردن پیامک هاست. به این صورت که اغلب افراد در ۹۰ ثانیه اول پس از دریافت پیامک در صورت دسترسی به گوشی، متن تبلیغاتی شما را می خوانند. با این آمار اگر بدانید که هزینه تبلیغاتی شما برای خرید پکیج های پیامک انبوه تبلیغاتی تا چه حد جوابگو خواهد بود، حتماً می توانید روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت روبه رو شود.