
بروزرسانی: 25 تیر 1404
به طور کلی سه بازه زمانی وجود دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی در آن بازخورد بهتری دارد. ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، ساعت ۱۲ تا ۲ ظهر و ۴ تا ۶ بعد از ظهر را می توان بهترین زمان ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرعه کشی و سایر پیامک های تبلیغاتی دانست.
برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اصلاً به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. در صورتی که با یکی از مجموعه های معتبر ارائه کننده این نوع سرویس قرارداد ببندید و پنل پیامکی داشته باشید، تنها لازم است که اکانت خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و آن را برای جامعه افراد مد نظرتان ارسال کنید. به همین سادگی کار تبلیغات خود را انجام داده اید.
در هنگام نوشتن متن پیام باید به برخی نکات توجه کرد تا تأثیر آن را افزایش داد. این نکات شامل مواردی مانند تیتر و عنوان جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت خلاصه و مفید، استفاده از کال تو اکشن و ایجاد حس ضرورت در انجام کار می شود.
همچنین باید بدانید که مجموعه های معتبر تنها هزینه پیام هایی که به دست مخاطب رسیده است را دریافت می کنند و در صورتی که تعدادی از لیست شماره تلفن هایی که شما انتخاب کرده اید، پیامک را دریافت نکنند، هزینه آن به شما بازگردانده خواهد شد.
البته این ها تنها مواردی از بهترین جملات برای شروع محتوای پیامک هستند. اما همان طور که گفتیم شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود جملات جذاب تری برای شروع متن بنویسید.
ارسال پیامک انبوه یکی از روش های تبلیغاتی مناسب است. این روش به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، مورد توجه افراد و مجموعه های بسیاری قرار گرفته است. از مهم ترین مزایای استفاده از این روش، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
بسیاری افراد علاقه ای به خواندن پیامک های طولانی و خسته کننده ندارند. به همین دلیل حتماً متنی کوتاه، مختصر و مفید بنویسید که مخاطب بتواند به راحتی محتوای مطلب را درک کند. همچنین پیشنهاد می کنیم که متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی حداکثر ۱۶۰ کاراکتر داشته باشد. این کار هم باعث می شود تا هزینه بسیار زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت نکنید و هم مخاطبان بیشتری آن پیام را تا انتها مطالعه کنند.
۳- مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه کشی چیست؟
۲- در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تا جایی که می توانید از سخت کردن متن بپرهیزید. استفاده از کلمات خاص ادبی، عربی و زبان های دیگر که بسیاری افراد با آن آشنایی ندارند، باعث می شود تا جذابیت متن شما کاهش بسیار زیادی پیدا کند. این کلمات همچنین می تواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به صورت مناسب و واضح متوجه شود. پس برای این که متنی جذاب داشته باشید، به ساده و روان بودن آن توجه بسیاری کنید.
هزینه پایین، تأثیر مناسب و سرعت بالا را باید مهم ترین مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعه کشی و ارسال متن تبلیغاتی دانست.
علاوه بر موارد گفته شده، برای معرفی بیشتر کسب وکار و برند خود بهتر است در انتهای پیام نام مجموعه را به همراه شماره تماس قرار دهید تا افراد در صورت تمایل بتوانند با شما تماس بگیرند.
درست است که برخی افراد با استفاده از گزینه های موجود کاری کرده اند که دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، اما هنوز هم تأثیر پیامک تبلیغاتی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت می کنند، آن را باز می کند و نگاهی به متن پیامک می اندازند. در صورتی که این متن برای آن ها جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری می خوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعه کشی را انجام می دهند.
یکی از کارهایی که کسب وکارهای بسیاری برای افزایش فروش و مشتری از آن استفاده می کنند، ارسال پیامک انبوه است. این پیامک می تواند حاوی متن های متفاوتی باشد که یکی از آن ها تبلیغ یک قرعه کشی است. معمولاً استفاده از پیامک برای تبلیغ انواع قرعه کشی جواب مناسبی به همراه خواهد داشت. البته اگر به نکاتی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی توجه شود. در این مطلب از بلاگ ایده پردازان قصد داریم تا در خصوص نکات مهمی که باید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به آن ها توجه شود، مطالبی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.
این روزها افراد بسیاری از پیامک برای تبلیغ قرعه کشی خود استفاده می کنند. بسیاری از این افراد از متن های مشابه برای این کار استفاده می کنند که این کار نمی تواند نظر مخاطبان زیادی را جلب کند. به همین دلیل می توانید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی مناسب و جذابی که می نویسید، از خلاقیت به خوبی استفاده کنید تا متنی جذاب تر و متفاوت تر داشته باشید.
زمانی که یک پیامک تبلیغاتی را برای مخاطبان ارسال می کنید، اولین نکته ای که آن ها مشاهده می کنند، تیتر یا عنوان پیامک است. اگر این عنوان به اندازه کافی جذاب نباشد، آن ها دیگر علاقه ای به خواندن بقیه پیام ندارند. پس یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی باید به آن توجه کرد، نوشتن یک عنوان و تیتر جذاب و گیراست.
بسیاری از ما کارهای ساده را فراموش می کنیم و آن را به تأخیر می اندازیم. برای این که برای قرعه کشی خود با این مشکل مواجه نشوید، حتماً از کال تو اکشن مناسب در پیامک استفاده کنید. همچنین باید لحن پیام به گونه ای باشد که مخاطب حس کند که اگر فوراً در قرعه کشی شما شرکت نکند، فرصتی جذاب را از دست داده که ممکن است دیگر آن را به دست نیاورد. این کار باعث می شود تا افراد بیشتری در قرعه کشی شرکت کنند.
اگر برای قرعه کشی شما باید به سایت یا شبکه های اجتماعی شما وارد شوند، حتماً لینک ورود به آن پلتفرم را در پیامک قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی وارد آن شوند. عدم انجام این کار باعث می شود تا بسیاری از مخاطبان به دنبال سایت یا شبکه اجتماعی شما نگردند که این امر موجب کاهش شدید تعداد افرادی که در قرعه کشی شرکت کرده اند، خواهد شد.
بسیاری از مخاطبان از پیامک های تبلیغاتی حاوی غلط های املایی، اشتباهات نگارشی و موارد مشابه خوششان نمی آید. آن ها تصور می کنند که برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده و برخی حتی پا را فراتر می گذارند و آن را نوعی توهین به خود قلمداد می کنند. پس بهتر است که متن پیام تبلیغاتی را پس از نوشتن چند بار بخوانید و آن را به خوبی ویرایش کنید.
امتیاز به این مطلب