نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متن های آن
انتشار: دی 12، 1401
بروزرسانی:
30 خرداد 1404
نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متن های آن
مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.
برای سفر به کدوم مقصد فکر می کنی؟
اهواز
شیراز
اصفهان
تبریز
برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجی ها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیام های متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمع آوری بازخورد مشتریان و دانستن نگرانی های آنهاست.
به تجربه خریدت از فروشگاه آنلاین ما از ۱ تا ۱۰ چه امتیازی میدی؟ عددش رو در پاسخ همین پیامک برامون ارسال کن.
جمع بندی
در این مطلب با نظرسنجی پیامکی و مزایای آن آشنا شدید.
شما می توانید برای جمع آوری اطلاعات کاربردی درباره جامعه هدف خود از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید.
نظرسنجی پیامکی یک روش مؤثر برای دست یابی به اطلاعات درباره مشتریان است.
شما می توانید در هر زمینه ای که فعالیت می کنید از نظرسنجی پیامکی در راستای بهبود عملکردتان استفاده کنید.
اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم جهان را متحول کرده است. گوشی موبایل ابزارهای غیرمتعارفی را برای بهبود زندگی افراد فراهم می کند. علاوه بر این، آمار نشان می دهد که افراد با گروه های سنی مختلف تمایل دارند تا از تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.
بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زمانی که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.
اگر پایگاه مشتریان زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه آنها می تواند چالش برانگیز باشد. نظرسنجی پیامکی یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. می توانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.
نمونه متن نظرسنجی پیامکی
… عزیز
ممنون که فروشگاه ما رو برای خرید انتخاب کردی. آیا از فرآیند خرید راضی بودی؟ لطفاً با بله یا خیر جواب بده.