نحوه فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول | smsdrive
انتشار: مرداد 05، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

نحوه فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول | smsdrive

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا بدان اشاره شد می باشد. این بی نظمی زمانی ایجاد میشود که پیشنهاد خارج از منطق بدهید تا برای درک معنای حس کنجکاوی مخاطب تحریک شود. بدون شک هیچ کسب و کاری نمیخواهد مشترکین خود را از دست بدهد یا فراموش شود.

  • در صورتیکه در رابطه با خطوط خدماتی و تبلیغاتی سوالاتی در ذهن دارید و یا قصد خرید هر یک از این خطوط را دارید؛ با شماره تماس بگیرید؛ کارشناسان رهیاب آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.
  • شما می توانید در پیامک تبلیغاتی خود لینک وب سایت یا شماره تماس خودتان را نیز درج کنید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد سامانه پیامکی همکاران اس ام اس محفوظ است.
  • سرورهای وبسایت آموزشی camelCase بر روی مرکزداده ی شرکت سون هاست قرار دارد.
بعد از ارسال پیام، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند دریافت خواهید کرد. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می کنند، آن را به طور کامل می خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. در نهایت اگر قصد دارید که نتایج پیامک های تبلیغاتی خود را رصد کنید، توصیه می کنیم لینکی که در پیامک های تبلیغاتی خود قرار می دهید به صورت utm باشد.

ارسال پیامک تکی و گروهی

در آخر اگر سرویس پیامک تبلیغاتی برای شما فعال باشد، گزینه غیر فعالسازی برایتان به نمایش در می آید. با استفاده از برنامه همراه من می توانید بر تمامی فعالیت های سیم کارتتان نظارت داشته باشید. برای غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول، برنامه همراه من را از طریق وب سایت رسمی همراه اول قابل دانلود است.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی

هر مجله خبری اس ام اس درایو وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود نیاز به تبلیغات به شکل انبوه دارد تا برند خود را به مردم معرفی کنند. با اینکه روش های زیادی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد اما اغلب این برندها تنها با استفاده از شبکه های مجازی و یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات می توانند به هدف خود در این زمینه برسند. با این کار مخاطب شما اطمینان حاصل می کند که برای شما اهمیت دارد و رابطه نزدیکی با آژانس شما پیدا می کند. مخاطب اگر قبلا از خدمات شما استفاده کرده است به او یادآوری کنید و او را به سایتی هدایت کنید که از خدمات جدید شما دیدن کند. رعایت این نکات و نوشتن متنی متمایز به شما کمک می کند بیشترین مشتریان را به سمت خود بکشانید.

http://civil-architecture.ir

ارسال پیامک های تبلیغاتی یا همان اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. اما توجه داشته باشید بسته به نوع کسب و کار شما، ارسال پیامک تبلیغاتی حتی در روزهای تعطیل نیز می تواند اثر بخش باشد. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران، کافه، فروشگاه زنجیره ای یا یک فضای تفریحی هستید، این موضوع برای شما متفاوت است. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود ندارد. اما به صورت میانگین شما می بایست زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید.

سامانه پیام کوتاه