
بروزرسانی: 25 تیر 1404
سامانه پیام کوتاه قاصدک هفت اشتباه در تبلیغات پیام کوتاه | smsdrive
محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاه تر می شود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات می توانید در کوتاه ترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید. 85 درصد از مشتریان، اس ام اس را به تماس های تلفنی بازاریابان ترجیح می دهند. بهتر است بدانید بهترین راه حل این است که شما در پیامهای خود مشتری را با نام کوچک خطاب کنید تا حس نزدیکتری با برند شما داشته باشند. اما این ماهیت، نوع فعالیت و بودجه سازمان شماست که اولویت ها را مشخص می کند.
نکاتی مهم برای موفقیت تبلیغات انبوه پیامکی
برخلاف خرید فضای تبلیغاتی در وب سایت ها یا تبلیغات گوگل، هزینه ارسال پیام تبلیغاتی بسیار کم است. حتی اگر برای گروه بسیار بزرگی از مشتریان هم ارسال شود، باز هم مقرون به صرفه است و نرخ بازگشت سرمایه آن بالا است. در این روش از مشتریان خواسته می شود تا کلمه ای مشخص را به شماره یا کد کوتاهی ارسال کنند. این روش برای اشتراک سریع خبرنامه، برگزاری نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات، کاربرد دارد. برای مثال از کاربر خواسته می شود برای شرکت در قرعه کشی عبارتی را به شماره ای پیامک کند.
http://civil-architecture.irپس از مجله خبری اس ام اس درایو نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به بیش از +80 امکان جهت بازاریابی پیامکی و کمپین های تبلیغاتی خود دسترسی رایگان داشته باشید. یک فرصت مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، مناسبت های عمومی و اختصاصی است. شرکت هایی مانند مگفا و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمی بندند. به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انحام دهید.
- نکته مهم این است که قانون هرزنامه ۲۰۰۳ بیان می کند فرستنده باید در همه پیام های بازاریابی به وضوح مشخص باشد.
- من موافقت می کنم که داده های ارسالی من جمع آوری و ذخیره می شود.
- با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار می توان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود.
- در حقیقت موبایل به طور دائم در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز همراه ماست.
پیامک نرخ باز شدن بسیار بالایی دارد، اما اگر پیام هایی را برای افرادی ارسال می کنید که به خدمات یا محصول شما نیازی ندارند، به شما کمکی نمی کند. کپشن نویسی در شبکه های اجتماعی و مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی از دیگر مباحثی است که در این بخش مطرح می شود. تا اینجا می دانیم بازاریابی پیامکی چیست اما در ادامه نکاتی را برای شروع SMS مارکتینگ بیان می کنیم تا با استفاده از آن ها به حداکثر بهره وری در بازاریابی پیامکی برسید. نرخ باز شدن پیام های متنی بیشتر از ایمیل ها است و این نشان می دهد که پیامک ها به ندرت نادیده گرفته می شوند. ایمیل ها کمک می کنند تا پیام خود را به صورت جامع منتقل کنید اما پیام های متنی باید کوتاه باشند. تلفن های همراه سال هاست که در میان مردم هستند و بعید است تا سال ها وسیله ای جایگزین آن ها شود.
معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید افرادی هستند که به آن ها پیامک ارسال می کنید. باید بدانید بازار هدف کسب وکار شما و مخاطبان آن چه کسانی هستند برای مثال ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات اداری برای کارمندان یک کار بیهوده خواهد بود. برای مثال در تصویر زیر نمونه ای از متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مشاهده می کنید که با قرار دادن لینک، مخاطبان را به خرید بلیط کنسرت تشویق می کند.