خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsdrive
انتشار: اسفند 11، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsdrive

مجله خبری اس ام اس درایو پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد. شرکت هایی که نمایندگی های متعددی دارند، نمی توانند از فایل های مشترک و یکسان استفاده کنند. مدت زمان خدماتی و فعال شدن خط سامانتل حداقل یک هفته کاری می باشد. خطوط سامانتل بصورت غیر سفارشی(ارقام بصورت رندوم) ارائه می شود پس امکان انتخاب ارقام وجود ندارد.

زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود. دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد. بنابراین بزرگترین وجه تمایز از دو دسته از خطوط پیامکی، رضایت و آگاهی مخاطبین می باشید. تنها استفاده کنندگان از پنل اس ام اس که پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال می کنند، با دغدغه های ارسال به بلک لیست آشنا هستند!

فعالسازی خط خدماتی عمومی

۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید.

  • دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد.
  • بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد.
  • به غیر از سرشماره های ۹۰۰۰، برای خدماتی شدن باقی خطوط، اطلاعات حقوقی مانند شناسه ملی و شماره ثبت اجباری است.

اگر شخصی به عنوان نماینده معرفی میشود باید قسمت حقوقی تعهدنامه نیز پر شود. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت فرهنگ و توسعه کندو راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت کیش سل پارس، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. بخش خالی در فرم باقی نماند و در صورت نداشتن اطلاعات، هرگزینه از کلمه ندارد استفاده شود. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه مشتری راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکت های تابعه خود (بهره برداران)، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت آسیاتک، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و هر شخص دیگری از هر بابتی خواهد بود. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 200 ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ سیصد میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره ای که از آن تخلف صورت گرفته سلب امتیاز شده و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.

مراحل خدماتی کردن خطوط به چه صورت است؟

این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره خط خدماتی بدانیم و در این باره، اطلاعات مفیدی را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.

http://civil-architecture.ir