خط خدماتی چیست؟ ویرا ارتباط گستر ایرانیان آرین تل | smsdrive
انتشار: اسفند 02، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

خط خدماتی چیست؟ ویرا ارتباط گستر ایرانیان آرین تل | smsdrive

اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود . با توجه به استفاده روزافزون از خدمات ارسال پیامک های تبلیغاتی، برخی از مشترکین سرویس دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، استفاده از خطوط خدماتی این امکان را به سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی می دهد که برای این دسته از مخاطبین نیز پیامک ارسال کنند. اما برای راه اندازی و دریافت چنین خطوطی قوانینی و مقررات وجود دارد که صاحبین حقیقی و حقوقی مراکز و شرکت ها باید یک سری فرم ها و مشخصات خود را در اختیار شرکت های ارائه دهنده قرار داده تا پس از تایید آن، خطوط خدماتی آن ها راه اندازی گردد.

  • ۴- اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
  • کلیه فرم های تعهد نامه به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
  • ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند.
  • رمز عبور یکبار مصرف رشته ای از کاراکترهای منحصر به فرد است که به طور تصادفی تولید می شود که می تواند به عنوان ابزار تأیید کاربر استفاده شود.
  • شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند.
  • زمانی که تعداد پیامک های تبلیغاتی زیاد شدند، بعضی از مشترکین این پیامک ها را مسدود کردند.

قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. در سال های گذشته ارسال پیامک تبلیغاتی با حجم انبوه برای عموم ارسال میشد به همین خاطر افراد به منظور بلاک کردن بعضی از این پیام ها که بیشتر جنبه مزاحمت را برای آنها داشت وارد لیست سیاه مخابرات میکردند تا دیگر این پیام ها برای آنها ارسال نشود. اما این بلوکه کردن باعث شد تا کاربر نتواند به پیام های مورد نیاز و ضروری خود مثل اطلاع رسانی بانک ، بیمه و... اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی، تا به حال با سامانه پیامکی کار کرده باشید، متوجه شده اید که ارسال کد فعال سازی یا پیامک های مهم، به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند، امکان پذیر نیست مگر آنکه به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی باشید. خطوط خدماتی برای شرکت هاو سازمان هایی است که پیامک هایشان محتوای اطلاع رسانی و ارائه ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می شود.

خط خدماتی رایگان!

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). مشترک گرامی، بدینوسیله به استحضار می رساند طبق ابلاغیه شرکت کیش سل پارس (سامانتل)، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. خط خدماتی مناسب شرکت ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

فرم تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاع رسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود. برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.

شرایط خدماتی سازی خط ۳۰۰۰:

لذا از شما مجله خبری اس ام اس درایوبر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تمایل دارید از شماره خدماتی استفاده نمایید، با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه نمایید. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره های ارسالپیامک انبوهبه دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می شوند. خطوط خدماتی، به سازمان ها، شرکت ها و مشاغلی کمک می کند که قصد دارند در خصوص خدمات رسانی یا تبلیغات با مشتریان خود در ارتباط باشند. این پیامک ها صرفا برای مشترکانی ارسال خواهد شد که دریافتپیامک های تبلیغاتیخود را مسدود نکرده باشند. در این مقاله می خواهیم در مورد شرایط و همچنین دریافت خطوط خدماتی 2000، 3000، 9000 و سامانتل خواهیم پرداخت.

http://civil-architecture.ir