
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک با امکانات عالی آموت | smsdrive
در ادامه به برخی از مجله خبری اس ام اس درایو عمومی و همچنین شرایط ویژه برخی از این خطوط خواهیم پرداخت. برای دریافت خط خدماتی باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود. حال با این شرایط، سامانه پیامکی فراپیامک شرایط بسیاری عالی در اختیار شما قرار داده است. خطوط تبلیغاتی شماره های پیامکی هستند که جهت ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی های مختلف از آن استفاده می شود اما این خطوط قابلیت ارسال به شماره هایی که پیام تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارد و برای ارسال به این گروه (لیست سیاه مخابراتی) نیاز به استفاده از خط خدماتی می باشد.
مراحل خدماتی کردن خطوط به چه صورت است؟
حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. درخواست هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود .
شرایط استفاده از خطوط خدماتی
فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتورخط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیارایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲سر شماری های ارسال پیامک به دو شاخه (خدماتی – تبلیغاتی )دسته بندی میشود . امکان ارسال به بلک لیست زمانی امکان پذیر است که شما یا به صورت فایل یا دستی شماره ها را وارد کنید . می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید. ۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.
- فرم درخواست خدماتی اپراتور ۲۰۰۰ در دو صفحه با فونت بزرگ تکمیل گردد.
- این فرم کامل شده باید با مهر و امضاء در قالب فایل JPG و به همراه سفته به آسانک ارسال شود.
- آسانک امکانی فراهم کرده تا شما بتواند خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر به آسانی انجام دهید.
- انواع خطوطی که میتوان با استفاده ازآنها در پنل اس ام اس پیامک ارسال کرد خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی بوده که در ادامه به معرفی این خطوط می پردازیم.
این بخش گاها 30 الی 50 درصد دریافت کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند. وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت نام می کنید و شمارهٔ همراه تان را وارد می کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می آید. پیامک های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک هایی هستند که از طریق این خط ارسال می شوند. با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند. بطور مثال شخصی که جلوی ورود پیامک های تبلیغاتی به گوشی خود را گرفته به هیچ عنوان از طرف خطوط تبلیغاتی پیامکی دریافت نمی کند اما تمامی پیام های مورد نیاز از قبیل بانک ها ، سازمان ها و پیام هایی که برای رزرو بلیط سینما دریافت میکند از طرف خط خدماتی ارسال شده اند.
به عنوان مثال؛ پیامک هایی که از جانب بانک به کاربران ارسال می شود، با رضایت خودشان بوده و از این بابت نیز هزینه ای دریافت می شود. در طرف مقابل، برخی از فروشگاه ها با ارائه شرایطی مانند دریافت کد تخفیف، شماره تماس مشتریان را گرفته و آن ها را از تخفیف و اطلاعیه های خود، آگاه می کنند. اگر قصد خدماتی کردن خط را دارید، باید شرکتی حقوقی یا شناسه ملی و شماره ثبت باشید تا خط پیامکی شما، به شماره خدماتی تبدیل شود. به علاوه، باید تعهدنامه ای را ارائه داده و سفته با مبلغ مشخصی ارائه دهید تا خط خدماتی دریافت کنید. نکته قابل ذکر این است که درخواست هایی که حقیقی باشند، از طرف اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نمی شوند. خطوط سامانتل همان خطوط خدماتی بدون سفته هستند و اشخاص حقیقی می توانند از این خط استفاده کنند.
http://civil-architecture.ir