تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsdrive
انتشار: مهر 07، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsdrive

آن زمان است که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم می گیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوه ی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. ایجاد دردسر و ارسال بی موقعه پیام یکی از مهم ترین دلایل مسدود کردن تبلیغات پیامکی و قرار دادن خطوط در بلک لیست است. با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار می توان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود. در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟" مشاهده می کنید.

بعد از مجله خبری اس ام اس درایو پیام، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند دریافت خواهید کرد. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می کنند، آن را به طور کامل می خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. در نهایت اگر قصد دارید که نتایج پیامک های تبلیغاتی خود را رصد کنید، توصیه می کنیم لینکی که در پیامک های تبلیغاتی خود قرار می دهید به صورت utm باشد.

http://civil-architecture.irپیام کوتاه های خدماتی قابلیت ارسال به بلک لیست (مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را دارند اما پیام کوتاه های تبلیغاتی این قابلیت را ندارند. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی تنها با هدف تبلیغ یک محصول و یا یک کسب و کار ارسال نمی شود. برای مثال هنگامی که در آستانه انتخابات، کاندیدها برای عموم مردم پیامک ارسال می کنند هم، در حال ارسال پیامک تبلیغاتی هستند. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .

بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار

به همین منظور اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید به مطلب تبلیغات بنری چیست؟ در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید. جالب است بدانید حتی برخی از کشورها قوانینی در مورد زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی دارند. مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمی داند. برخی از سایت های ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنف های مختلف را به شما می دهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه می دهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد. دومین روشی که شما می توانید از آن برای فعال سازی پیامک تبلیغاتی استفاده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است که می توانید از بخش خدمات این برنامه اقدام به فعال سازی کنید.

پنل اس ام اس پیام رسان چه امکاناتی دارد ؟

پیامک در سال های اخیر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب مطرح گشته است و شرکت های مختلف شروع به ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه کرده اند. اما متاسفانه این شرکت ها طریقۀ بکارگیری صحیح پیامک را به درستی فرا نگرفته اند و بدون دریافت اجازه از مخاطبان، با ارسال پیامک هایِ بیهودۀ متعدد برای آنها ایجاد مزاحمت می نمایند. لذا سامانۀ ملی پیامک وظیفۀ خود می داند که مخاطبان را از چگونگی صرف نظر از دریافت پیامک های تبلیغاتی آگاه نماید.

  • در سامانه انبوه، در بخش ارسال های صنفی می توانید به تعدادی صنف از پیش تعیین شده پیامک ارسال کنید.
  • سالهای سال است که نویسندگان این مجموعه با ارائه ی اندوخته ها و تجربیات خود در حوزه های برنامه نویسی، طراحی وب و هوش مصنوعی که دانش آموخته و فعال این حوزه هستند در کنار شما می باشند.
  • نکاتی در این رابطه وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید متن مناسب خود را بنویسید و تبلیغات پیامکی خود را شروع کنید.
  • در تبلیغات پیامکی این محتوا است که با مخاطب ارتباط برقرار می کند و آن ها را راضی به دریافت خدمات و یا محصولات شما می کند پس تا جایی که ممکن است در محتوای آن باید دقت شود.
  • مردم اغلب سرشان شلوغ است و ممکن است ثبت نام در کمپین مپیامکی شما را به خاطر نیاورند.
  • شما باید از امکاناتی متناسب با نیاز های خودتان بهره بگیرید ، تا بازخورد هایی که دریافت می کنید مثبت بوده و موثر واقع شود.