
بروزرسانی: 21 تیر 1404
تبلیغات پیامکی رشد 360 | smsdrive
پس از دریافت مجوز، می توانید تبلیغات خود را برایشان ارسال کنید. همچنین به دلیل اینکه شما هم می توانید پیام را ارسال کنید وهم دریافت پیام داشته باشید می توانید با مشتری خود یک ارتباط دوطرفه برقرار نمایید . همچنین به دلیل امکان ارسال پیاه ها به منطقه یا گروه خاص مشخص می توانید جامعه هدف خود را نیز تعیین کنید .
ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت
پیام های متنی نقش مهمی در رشد فروشگاه های تجارت الکترونیک دارند. پیام های تبلیغاتی علاوه بر این که بازاریابی ایمیلی شما را تکمیل می کند، بلکه به سرعت اطلاعات ارزشمند را به مشتریان منتقل می کند. اطلاعات مهمی که از طریق پیامک ارسال می شوند شامل فهرست زیر است. تبلیغات پیامکی هزینه پایینی دارند؛ البته فکر نکنید که چون این روش ارزان قیمت است پس بی نتیجه خواهد بود. پیامک های تبلیغاتی با نرخ باز شدن (دیده شدن) 98% چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت یا روشی دیگر را جایگزین آن کرد.
ارسال پیامک تبلیغاتیمجله خبری اس ام اس درایو ام اس مارکتینگ نیز مانند بازاریابی ایمیلی شامل ارسال پیام کوتاه برای همه مشترکین موجود در فهرست است و مبتنی بر اجازه مخاطبان است. این نوع از بازاریابی سریع ترین راه ممکن برای جلب توجه افراد به پیام شما است و برخلاف تماس های بازاریابی که معمولا ناخواسته هستند، بازاریابی پیامکی چنین نیست. استفاده ترکیبی از بازاریابی پیامکی و ایمیلی، به دلایل زیر انتخاب هوشمندانه ای است. جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید . با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان می توانید خودتان به صورت رایگان ثبت نام کرده و بدون پرداخت هزینه فعالسازی ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید . این نوع بازاریابی پیامکی، جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری میان مشتریان قدیمی را سبب می شود.
زمان ارسال پیامک
شیوه های ارسال فوق تنها برخی از از امکاناتی است که پنل اس ام اس وب وان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما فراهم آورده است. برای آشنایی با شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه و مقایسه آنها لیست مقایسه را مطالعه نمایید. کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است.
http://civil-architecture.irبرای مثال اطلاع رسانی در مورد راه اندازی محصول جدید یا تخفیف فصلی از این موارد هستند. برای مثال در تصویر زیر دیجی کالا پیامکی حاوی اطلاعات تحویل کالا برای مشتری ارسال کرده است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، دیجی کالا در ابتدای متن خود را معرفی کرده است و دستورالعملی را به صورت مختصر برای کاربر در قالب پیامک ارسال کرده است. بنابراین، کاربر می داند در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهد و سردرگم نمی شود.
- رپورتاژ خبری روشی دیگر برای بهبود رتبه وب سایت و دریافتبک لینک است.
- تاثیرگذاری این مشوق ها زمانی بیشتر می شود که آن ها را برای مدت زمان محدود ارائه کنید.
- استفاده از مطالب قم اس ام اس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
- احتمالاً شما هم جمله معروف هدف، وسیله را توجیه نمی کند را شنیده اید.
نویسنده: تیم تحریریه استار اس ام اس