
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
تبلیغات هدفمند Targeted advertising چیست؟ مهدی عراقی | smsdrive
یکی دیگر از نیاز های کسب و کار که در گرو استفاده صحیح از تبلیغ شکل می گیرد، برندسازی است. تبلیغات هدفمند ضمن معرفی کسب و کار و برند شما، شخصیت و هویت قدرتمند از آن نشان می دهد. به این ترتیب می توان تبلیغات اصولی را لازمه تاثیرگذار بودن بازاریابی دانست. در تبلیغات هدفمند می توان به طور دقیق کمپین های تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج به دست آمده را در طی زمان مشاهده کنید.
مجله خبری اس ام اس درایو پزشکی وجایگاه آن در بهداشت امروز در زندگی امروزی شکل مصرف تجهیزات پزشکی به طور چشم گیری تغییر کرده است؛ یعنی اگر پزشک یا هر ... در این ویکی پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم تراز با عنوان مقاله قرار دارند. پس از اینکه تصمیم گرفتید از چه موضوعی در تبلیغ استفاده کنید، مشخص کنید پیام و منبع آن دارای چه ویژگیهایی باشد.
- از آنجایی که نمی توان یک تنه همه کار های مربوط به یک کسب و کار از تولید تا بازاریابی و فروش را پیش برد، بهتر است که برای انجام بی عیب و نقص تبلیغات حتماً از شرکت های خدماتی تبلیغاتی با تخصص و تجربه بالا استفاده کنید.
- حتما نظر خود را در مورد این مطلب در کامنت ها بنویسید و از اید ه های جذاب تان بگویید.
- تصویر زیر نمونه ای از کمپین استوری تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راه اندازی کنید.
در عوض، بازاریابان شروع به متنوع کردن کانال های تبلیغاتی خود کرده اند که به معنای برگشتن به رسانه هایی مانند تلویزیون و پست مستقیم هست. منطق پشت تبلیغات هدفمند این است که هرچه بیشتر در مورد شما بدانم، بهتر می توانم چیزی به شما بفروشم. مثلا برخی کاربرها دوست دارند آخر شب خرید کنند، پس تبلیغات را آخر شب به آن ها نمایش می دهند. یا برخی کاربران دوست دارند ابتدا در مورد برخی محصولات تحقیق کنند و بعد خرید کنند، مارکترها می توانند این فرایند را مشخص کنند و خودشان را در فرایند تحقیق به کاربران نمایش دهند. شاید کمی وحشتناک به نظر برسد اما معمولا هر کاری که ما و سایر کاربران در دنیای اینترنت انجام می دهیم توسط کمپانی های بزرگ برای مقاصد تبلیغاتی رصد می شود.
شخصیت خریدار یا (Buyer Persona) چیست؟
وقتی تبلیغات را در این بستر به صورت هدفمند اجرا کرد، بدون شک این تبلیغات، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. برای اجرای کمپین های تبلیغات آنلاین هدفگذاری شده باید در شبکه های تبلیغاتی مانند کاپریلا، یک کمپین تنظیم کنید. این شبکه ها، تبلیغات شما را بر اساس اطلاعاتی که از کاربران دارند و تنظیمات هدفمند دلخواه شما، به کاربران نمایش می دهند. تجربه اندوزی از کمپین ها و تبلیغات قبلی و به کارگیری اطلاعات و تحلیل آن ها کمک می کند تا در تبلیغات بعدی خود هدفمندتر باشید و بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را پوشش دهید. آمار و اطلاعات به شما کمک می کند رفتار مخاطبان هدف را در کمپین های قبل بررسی کنید و در برنامه های جدید خود براساس موارد واقعی تر سراغ آن ها بروید. ارزش کلاهبرداری تبلیغاتی آنلاین در سال 1996، 30 میلیون دلار بود.
مطالب مرتبط
این نوع تبلیغ هدفمند بر ویژگی های مخاطب، سن، جنسیت، حقوق، ملیت و موارد دیگر تمرکز دارد. این کار می تواند برای شما مفید باشد زیرا ممکن است منجر به فروش بیشتر شده یا به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خاص خود کمک کند. ما در جی ادز همراه با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همه جانبه، به آموزش مشتریان نیز معتقدیم و سعی می کنیم تجربیات و تخصص خود را با آنان به اشتراک بگذاریم. به عنوان مثال، نمایه فیس بوک هر شخص شامل اطلاعات بیوگرافی خاصی است که تبلیغ کنندگان دوست دارند بدانند. مثلاً یک پروفایل مربوط به کاربر زنی جوان و تحصیل کرده آموزشگاه هنر است که در یک شهر بزرگ زندگی می کند. علاوه بر آن، توسط موتورهای جستجو دیگری مانند بینگ نیز انجام شده و نرخ تبدیل مناسبی را ثبت کرده اند.
http://civil-architecture.ir
نویسنده: تیم تحریریه استار اس ام اس