تبلیغات هدفمند Dastaviz تبلیغات هدفمند بهترین راه برای توسعه بازار مخاطبان | smsdrive
انتشار: اردیبهشت 23، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

تبلیغات هدفمند Dastaviz تبلیغات هدفمند بهترین راه برای توسعه بازار مخاطبان | smsdrive

بنابراین، هنگامی که یک مصرف کننده آگهی مرتبط با خود را در سایت یا پلتفرمی که مرتباً از آن بازدید می کند یا استفاده می کند می بیند، به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مندتر می شود. بدون داشتن استراتژی دقیق نمی توان در هیچ کاری به موفقیت رسید تبلیغات هدفمند هم از این قائده مستثنی نیست. در مجموع؛ بسیاری از شرکت ها (کوچک، متوسط و بزرگ)، پول زیادی را صرف تلاش برای رساندن پیام های خود و رشد کسب و کار خود می کنند. با ارائه تبلیغاتی که هدفمند هستند، اطمینان بیشتری خواهید داشت که، فقط افرادی که مشتریان اصلی شما هستند، بتوانند تبلیغات شما را مشاهده کنند، که در نتیجه باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه ها می شود.

ورود به حساب کاربری

انتظار شما از تبلیغ به شکل مستقیمی به خود شما و استراتژی شما بر می گردد. بی مانند و کنجکاو کننده، از همه مهم تر این است که برای دیگران نیز تعریف شود. تبلیغ گفتاری بین دوستان و آشنایان از مهم ترین نوع تبلیغات می باشد. یک موضوع بین المللی در تبلیغات به نام گاو بنفش، وجود دارد که البته در وضعیت اقتصادی ایران صدق نمی کند.

http://civil-architecture.ir

مثلا اگر محصولات هنری می فروشید ممکن است حدس بزنید که کاربران شما اکثرا آخر شب تا صبح خرید می کنند و می توانید تعیین کنید که تبلیغ شما صرفا در این زمان ها نمایش داده شود. در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی با توجه به دیتایی که جمع آوری می کند بهترین زمان برای نمایش اپلیکیشن و یا بازی شما را تعیین می کند و از این جهت تبلیغ شما در بهترین زمان ممکن به کاربران موردنظر شما نمایش داده می شود. شخصی سازی برای بازاریابی آنلاین بسیار مهم است و تبلیغ هدفمند به شما امکان می دهد آن را با بهترین حالت ممکن انجام دهید.

دیدگاه برای “آیا تبلیغات هدفمند واقعا نتیجه بخش است؟ ”

20 درصد وب سایت هایی که تبلیغات ارائه می دهند نیز مورد بازدید ربات های کلیکی تقلبی قرار می گیرند. دنیای تبلیغات بسیار بزرگ است و تبلیغات هدفمند هم جزو بخش های جذاب این دنیاست. میلیون ها مدل هدفمندسازی وجود دارد و می توان برای انواع کسب و کار، کاربران مختلف را با توجه به علایق شان سگمنت بندی کرد و تبلیغات مختلف را به آن ها نمایش داد. اگر ایده های جالب و جذابی برای هدفگیری دارید با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید.

تبلیغات هدفمند چیست؟

به عنوان مثال، Cablevision استفاده از مجله خبری اس ام اس درایو دموگرافیک را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد تا تبلیغات مختلف را به افراد که یک برنامه را تماشا می کنند نشان دهد. این پروسه نیز با اتکا بر سلیقه شما در انتخاب برنامه تلویزیونی، عمل می کند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات مربوط به اتومبیل های جدید را در یک موتور جستجو یا وب سایت سرچ کنید یا لباس جدیدی را به صورت آنلاین بخرید، ممکن است تبلیغات مربوط به موارد جستجو شده در سایت های مختلف به شما نمایش داده شوند. تبلیغات هدفمند را می توانی اینطور تعریف کرد که نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی های خاص، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ کنندگان با ردیابی فعالیت شما در اینترنت، این اطلاعات را کشف می کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ امروزه به دلیل رشد تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت و فضای آنلاین شرکت های بسیاری در قالب آژانس دیجیتا...

  • مثلاً یک پروفایل مربوط به کاربر زنی جوان و تحصیل کرده آموزشگاه هنر است که در یک شهر بزرگ زندگی می کند.
  • هدف گذاری رسانه های اجتماعی را می توان نوعی هدف گیری رفتاری نیز در نظر گرفت.
  • بیش از 50 درصد از مشتریان احتمالی، برای کسب و کارها نامناسب هستند.
  • پیشنهاد گلاویژ به شما استفاده از متخصصین استراتژيست تبلیغات و تبلیغ نویسان حرفه ای است.