
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
بهترین روش ها برای تبلیغات پارچه فروشی + نمونه متن ها
پیام های بازاریابی پیامکی را می توان بر اساس پایگاه مشتریان خود شخصی سازی کرد. این شخصی سازی حول هر چیزی از نام آنها گرفته تا رفتار خرید یا جمعیت شناختی مشتریان ساخته شده است. پیام ها حتی می توانند مبتنی بر مکان باشند و پیامی را بر اساس فروشگاه های مختلف یا مناطق مختلف کشور ایجاد کنند. اشتباه نکنید، پیام های شخصی قدرتمند هستند. محدودیت ۱۶۰ کاراکتری که اغلب به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای پیامک دیده می شود، درواقع یکی از نقاط قوت این کانال تبلیغاتی است.
انتخاب و انصراف فوری
«مشتری عزیز، ۲۰ درصد تخفیف برای خریدهای یک میلیون تومانی شما لحاظ می شود. عجله کن! پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی معتبر است.»
۲- اعلان های خرید و پرداخت
در ادامه به کارکردهای پیامک در تبلیغات پارچه فروش اشاره می کنیم:
۱- فروشگاه خود را تبلیغ کنید
آیا می دانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامک ها توسط گیرنده باز شده و خوانده می شوند؟ علاوه بر این، پیام های کوتاه معمولاً در عرض ۳ ثانیه پس از دریافت باز می شوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای لرزش گوشی خود را در جیبش احساس می کند یا صدای پینگ را می شنود که او را از یک پیام متنی مطلع می کند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به معنای واقعی کلمه دیده می شود که تقریباً می تواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
«نهال عزیز، فروشگاه دیزی دیزاینر تولد شما را تبریک می گوید. به عنوان یک هدیه ویژه تولد، ما یک کوپن هدیه به ارزش یک میلیون تومان به شما پیشنهاد می کنیم. از فروشگاه ما دیدن کنید تا از پیشنهاد تولد منحصربه فرد خود استفاده نمایید.»
۴- انجام نظرسنجی ها
۳- ارسال آرزوهای تولد
مزایای سرویس پیام کوتاه برای پارچه فروشی ها
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به عنوان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخ های بازگشایی را دارد، می تواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حداکثر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. خرده فروشان می توانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجان انگیز و کوپن های تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
روش های سنتی تر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه کسی آنها را می بیند و می خواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب کسب وکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر می شود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینه های ارتباطات را پایین نگه می دارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار می کنید که قبلاً با آنها رابطه داشته اید و با دریافت پیام های بازاریابی از شما موافقت کرده اید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل ۵ برابر آسان تر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بی بدیل
سرویس پیامکی می تواند به عنوان یک ابزار ساده و در عین حال مؤثر در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شما باشد. مانند سبک زندگی پرهیجان امروزی، مردم زمانی برای خواندن روزنامه، مرور آگهی ها یا شرکت در یک رویداد تبلیغاتی ندارند. از این رو، بازاریابی برای یک برند یا فروشگاه می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. از این رو، صاحبان مغازه ها و خرده فروشان، پیاده سازی سرویس پیامک را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود در سریع ترین حالت ممکن آغاز کرده اند.
صنعت پارچه فروشی شاهد یک تغییر فوق العاده است زیرا این صنعت به طور مداوم در حال تکامل می باشد. تغییر ترجیحات مصرف کننده، آگاهی از محصول، افزایش درآمد طبقه متوسط، محیط رقابتی چند مورد از عواملی هستند که به طور قابل توجهی به این روند کمک می کنند. متن تبلیغ پارچه فروشی از طریق بازاریابی پیامکی یک فرصت عالی برای فروشگاه های پارچه است زیرا این محتوا می تواند به تبلیغ فروشگاه، انتقال اعلان ها و ایجاد آگاهی از برندتان کمک زیادی کند. سرویس پیامک برای پارچه فروشی ها می تواند به عنوان ابزاری ایده آل برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد پیوند عمیق تر با آنها باشد. در این بررسی از مجله ایده پردازان به تبلیغات پارچه فروشی از طریق پیامک و چندین متن تبلیغ پارچه فروشی اشاره می کنیم.
اهمیت سرویس پیام کوتاه برای پارچه فروشی ها
ارسال پیامک پس از خرید مشتری می تواند گام مؤثری در ساده سازی فرآیند و افزایش تجربه خرید باشد. از آنجایی که پیامک انبوه سریع ترین وسیله برای انتقال پیام سفارش است، اکثر خرده فروشان بازار پارچه این روش تبلیغاتی را ترجیح می دهند زیرا به مشتریان خود در مورد جزئیات خرید و صورت حساب اطلاع رسانی می کنند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
با استفاده از سرویس پیام کوتاه می توانید با یک کلیک با هزاران مشتری ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که امروزه هر شخصی به تلفن همراه دسترسی دارد، پیامک بهترین انتخاب برای دستیابی به گروه هدف شما در اولین فرصت است. سهولت استفاده، امکان ارتباط با تعداد زیادی مخاطب و قیمت مقرون به صرفه، پیامک انبوه را به بهترین کانال تبلیغاتی تبدیل کرده است.
ایجاد ارتباطات هدفمند
شما می توانید یک لینک نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید بازخورد فروشگاه شما را ارائه دهند. این کار می تواند به جمع آوری نظرات، پیشنهادات و توصیه های آنها کمک زیادی کند و به برنامه ریزی کمپین های آینده خود بر این اساس کمک کند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
امتیاز به این مطلب