بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsdrive
انتشار: مرداد 14، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsdrive

وب وان اس ام اس این برآورد هزینه را در قالب تعرفه پیامکارسالی با توجه به هزینه ارسال اس ام اس و همچنبن مبلغی که شارژ می کنید و نیز تعرفه خطوط اپراتور های مختلف وب وان برای کاربران به شما ارائه داده است. به طور خلاصه سامانه پیامکی با قابلیت و کاربردهایی که دارد، تبلیغات را در زمینه های کاری بهبود و سرعت می بخشد. به طورکلی می توان گفت پنل پیامکی، تبلیغات را هدفمندتر کرده و در رشد کسب وکارها نیز تاثیر فوق العاده ای دارد.

  • مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کرده اند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند.
  • در نتیجه می توانید یک تبلیغات هدفمند داشته باشید و دقیقا برای مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند، پیامک ارسال می کنید.
  • شاید بگویید می توان از ایمیل در این جهت استفاده کرد اما بدانید که آمار نشان می دهد بازاریابی ایمیلی به دلیل نرخ پایین بازشدن در مقایسه با پیامک ها میزان موفقیت کمتری دارد.

به همین دلیل در مجله خبری اس ام اس درایو اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات می گردد. سامانه پیامک یک ابزار قدرتمند است که ارسال پیامکانبوه را برای شما میسر می سازد. شما بوسیله این سامانه پیامکی می توانید پیامک های ارسالی و دریافتی خود را مدیریت کرده و بسته به نیاز خود، از امکانات گسترده ای که این سامانه دراختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید. با استفاده از گزارش هایی که از پنل پیامکی دریافت می کنید می توانید تحلیل کنید که پیامک های ارسالی در چه ساعت هایی Deliver شده یا مشتری در چه زمان هایی روی لینک شما کلیک کرده است. بر این اساس می توانید زمان های بهتری را برای ارسال در نظر بگیرید. تقسیم بندی به شما امکان می دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید.

تبلیغات پیامکی یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین این روش ها می باشد شما با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید وفاداری خود را به مشتریان فعلی اعلام نمایید و همچنین مشتریان جدیدی را پیدا کنید . تصور کنید قصد فروش یک اتومبیل گران قیمت را دارید و پیامکی بدین منظور فرستاده اید اما دریافت کنندگان آن اغلب از قشر فقیر جامعه هستند. پیامک شما حتی اگر حاوی متن جذاب و خلاقانه باشد مناسب افراد گیرنده نیست و نمی توانید از آنها انتظار بازخورد داشته باشید. شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید. همکاران اس ام اس برای آینده برنامه ریزی شده، با رویکردی هوشمند به منظور ارائه پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی متناسب با نیازهای منحصر بفرد هر یک از کاربران.

ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی

در صورتی که فهرست مشترکین پیامک را خودتان تهیه کرده باشید و افراد به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را داده باشند، غیرقانونی نیست. در غیر این صورت غیرقانونی است، برای مثال در صورت خرید فهرست مشترکین افراد موجود در فهرست به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را نداده اند. در ادامه سوالات متداول پیرامون نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مطرح می کنیم. اس ام اس مارکتینگ تنها برای ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه می توان برای ارتباطات داخلی سازمان نیز از آن بهره برد.

استراتژی محتوا چیست؟ – از صفر تا صد + نمونه

ایجاد دردسر و ارسال بی موقعه پیام یکی از مهم ترین دلایل مسدود کردن تبلیغات پیامکی و قرار دادن خطوط در بلک لیست است. با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار می توان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود. یکی از استراتژی های مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است. اگر شما با یک شماره چند رقمی پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال کنید ممکن است مخاطبان متوجه نشوند که این پیامک از طرف شماست. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود ندارد.

http://civil-architecture.ir