
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
ایده ها و اصول متن تبلیغ کتاب و کتابفروشی
انواع کتاب کمیاب و چاپ قدیم
کتاب روانشناسی، موفقیت، کمک درسی، کنکور، علمی، زبان خارجه، زندگی نامه و رمان
انواع کتاب کمیاب و چاپ قدیم
کتاب روانشناسی، موفقیت، کمک درسی، کنکور، علمی، زبان خارجه، زندگی نامه و رمان
با احترام
به اطلاع می رسانیم آخرین کتاب فریبا وفی امروز در فروشگاه موجود شده است. لطفاً به ما سر بزنید و با تخفیف ویژه آن را از ما دریافت کنید.
می توانید اطلاعیه های خرید و جزئیات فاکتور را با هر بار رید برای مشتری ارسال کنید و در انتها از خرید آن ها تشکر کنید. همچنین می توانید فایل های مختلف عکس و متن را با کمک یک لیک در متن پیامک بگنجانید و اطلاعات مهم را از این طریق ارسال کنید. یک مثال را در ادامه مشاهده می کنید:
کتاب فروشی (…)
تمامی مشخصات را مانند نام کتاب فروشی و یک راه ارتباطی به طور کامل بنویسید. راه ارتباطی می تواند آدرس اینستاگرام یا لینک سایت را بنویسید. در این صورت مخاطب با یک کلیک بر لینک در سریع ترین زمان ممکن می توانید به کتاب فروشی مجازی شما وارد شوند.
با قیمت مناسب
استفاده از شعارهای کوتاه و گویا در تبلیغات کسب وکار خود تأثیر خوبی در جلب نظر مخاطب دارد. به همین منظور جملاتی الهام بخش در مورد کتاب در ادامه آورده ایم که به کمک آن ها شعارهای مخصوص به کتاب فروشی خود را بسازید.
همان طور که در بالا به این موضوع اشاره شد، بهتر است هنگام ارسال یک پیامک سن، جنسیت، شغل یا زمینه مطالعاتی مورد علاقه مخاطب را در نظر بگیرید و متناسب با همان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. خبر خوب آنکه هنگام ارسال پیامک انبوه آن ها را بر اساس ویژگی های مختلف ارسال کنید. برای مثال خبر آمدن کتاب کنکور پرفروشی که به تازگی تجدید چاپ شده است را برای مشتری های ۱۷ و ۱۸ ساله خود ارسال کنید.
یکی از خدمات سامانه پیامکی ارسال لینک یا فرم کوتاه نظرسنجی است که با کمک آن می توانید در موارد مختلف نظر مشتری را جویا شوید. حتی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی کتاب فروشی نیز خوب است هر از چند گاهی نظرسنجی صورت بگیرد تا در صورت ایجاد مزاحمت از ارسال مجدد آن خودداری کنید.
بسیاری از افراد کتاب دوست همیشه به دنبال آخرین کتاب های یک نویسنده یا مترجم خاص هستند. اگر این افراد از مشتریان همیشگی شما هستند در صورت موجود شدن آن کتاب اطلاع رسانی کنید و ارسال پیامک یکی از روش های سریع و مقرون به صرفه است.
جهت سفارش کتاب های کمیاب با شماره (…) تماس بگیرید.
پیام های تبلیغاتی اغلب به یک فرم نوشته می شود. استفاده از خلاقیت و جملات نو در نوشتن پیام توجه مخاطب را جلب می کند و باعث می شود تا به انتها پیام را بخواند. از جملات قوی، کوتاه و زیبا استفاده کنید. متن پیام را طولانی نکنید و در آن وجه تمایز کتاب فروشی خود را بگنجانید.
امتیاز به این مطلب