
بروزرسانی: 25 تیر 1404
ارسال پیام انتخاباتی 1400 : 🔥 تأثیرگذارترین روش تبلیغات کاندیدها
مثلا:
- ارسال از روی نقشه گوگل و موقعیت جغرافیایی
- ارسال براساس منطقه و کد پستی ( مثلا منطقه ۴ تهران)
- ارسال براساس مشاغل و اصناف
- ارسال به افرادی که ۷ روز گذشته، از یک منطقه عبور کرده اند
- و..
عابران غذا را دریافت کرده و یک مرتبه اسم شما را می شوند. حتی ممکن است بروشور تبلیغاتی شما را نیز دریافت کنند.
شهروند گرامی، در این دوره انتخابات، توفیق خدمت به شما را دارم.
قیمت پایین در برابر حجم بالای ارسال! نرخ ارسال پیامک، در مقایسه با تبلیغات کلیکی، یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بسیار پایین است. این مزیت را در مقابل نرخ باز شدن بالای ۹۸% قرار دهید. چرا نباید از این روش به شکل جدی و گسترده استفاده نکنید؟!
\xa0
اگر توفیق خدمت به شما را داشته باشم، وضعیت اختصاص مجوز ساخت و ساز در منطقه ی ۴ را بهبود چشمگیری خواهم داد. برنامه ی اجرایی من را می توانید از لینک زیر مطالعه فرمایید:
تصور کنید که شاغلین فعال در این حوزه با دریافت این پیامک، چه احساس مثبتی خواهند داشت! قطعا هدفمندی های این چنینی شما را به کسب پیروزی در انتخابات بیش از دیگران، نزدیک خواهد کرد.
حال شما در ۳ روز آینده می توانید به یاری سامانه پیامک ویژه انتخابات پیامک سفید، با ارسال پیام به کسانی که از آن ناحیه عبور کرده اند، در خاطرشان تا روز انتخابات، باقی بمانید.
مثلا چنین متنی را ارسال می کنید:
لینک یکی از مطالب منتشر شده در خبرگزاری، در پیامک دوم می تواند قرار بگیرد.
ارسال از نقشه گوگل برای چند شهر بزرگ شامل شهرهای ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، زنجان، دزفول، شیراز، قم، کرج و مشهد مشخص شده است.
در این پیامک نامزد انتخاباتی در واقع مخاطب را به یک صفحه ی دیگر منتقل می کند. این صفحه می تواند یک کانال/گروه تلگرامی یا واتس اپی و یا به صورت حرفه ای تر، یک صفحه اینترنتی باشد.
\xa0
مثلا نماینده ی فرضی، در کمپین انتخاباتی خود، توجه ویژه ای به ساخت و ساز و موارد مرتبط به آن داشته است. او برنامه های تازه ای را برای بهبود وضعیت ساخت و ساز در شهر خود ارائه کرده است.
جهت مطالعه روی لینک زیر بزنید: domain.ir
اولین دلیل تأثیرگذاری زیاد آن است. این روزها همه ی افراد تلفن همراه دارند. طبق آمارها نرخ باز شدن پیام های مرتبط به انتخابات، بالای ۹۸% است. این میزان مشاهده و درگیری با پیام را، در هیچکدام از روش های تبلیغاتی انتخاباتی نخواهید داشت.
همشهری عزیز؛ تصمیم بر آن شد که با کاندیداهای «اسامی کاندیداها» یک ائتلاف تشکیل دهیم تا در اجرای برنامه های آینده، یکصدا و همراستا باشیم.
شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات نیاز به روشی هوشمندانه دارید. در این روش، شما براساس یک محدوده ی خاص جغرافیایی، می توانید به مخاطبین خود، پیامک انبوه ارسال کنید.

منتظر دیدار شما در پای صندوق های رأی در روز ۲۸ خرداد هستم
برخی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ۱۴۰۰، برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات در انتخابات، نیاز به دسته بندی مخاطبین براساس شغل های مختلف دارند.
امتیاز به این مطلب